laptop valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

ariane01

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2001
Mijn laptop valt uit wanneer ik enige tijd er op bezig ben.
Daarna krijg ik hem niet meer opgestart.
Ik krijg hem alleen aan de praat als hij gedurende lange tijd aan de netspanning hangt.
Daarna valt hij na enige tijd weer gewoon uit.
Ligt het soms aan de batterij...?

Als ik je verhaal lees valt hij dus uit als je niet aan de spannig hangt. Je werkt dan op de batterij en als die leeg is valt hij uit. Het is dan ook normaal dat hij niet meer aangaat omdat deze leeg is.

Normaal gesproken hoort Windows je wel een melding te geven dat de batterij bijna leeg is en dat je deze moet opladen.

Hoe lang je op een volle batterij kunt werken is moeilijk te zeggen. Ook kan het zijn dat de batterij niet helemaal goed meer is en dus niet meer 100% geladen kunnen worden.

Als ik je verhaal lees valt hij dus uit als je niet aan de spannig hangt. Je werkt dan op de batterij en als die leeg is valt hij uit. Het is dan ook normaal dat hij niet meer aangaat omdat deze leeg is.

Normaal gesproken hoort Windows je wel een melding te geven dat de batterij bijna leeg is en dat je deze moet opladen.

Hoe lang je op een volle batterij kunt werken is moeilijk te zeggen. Ook kan het zijn dat de batterij niet helemaal goed meer is en dus niet meer 100% geladen kunnen worden.

Neen, hij valt ook weg als hij op de netspanning staat.

Probeer het eens uit zonder de batterij erin en laat het op de spannig staan. Als hij dan niet uitvalt ligt het aan de batterij. Zelf meegemaakt dat een laptop niet meer aan wilde met de battrij erin. Zonder werkte hij prima.

ik heb de batterij verwijderd en het euvel is verholpen, dus batterij stuk
bedankt voor de oplossing mikeo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan