Laptop valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vuure

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 aug 2011
Hallo allemaal,

Ik had net een filmpje gekeken op mijn laptop, er was niets aan de hand, hij voelde ook verder niet warmer dan normaal. Maar plotseling (echt uit het niets) viel hij uit en ik kreeg hem ook niet meer aan de praat.
Alle lampjes waren ook uit, ook die van de netstroom, terwijl die er wel in zat. Ik heb hem altijd op netstroom staan omdat de accu niet fantastisch meer is en gauw leeg is.

Hij maakt wel al een tijdje af en toe een vreemd, piepend geluid, een beetje dat geluid dat je hoort als je een fax binnen krijgt (en dan de telefoon oppakt).
Verder is hij altijd wel wat warm, maar daar verder nooit problemen mee gehad.

Hij is wel 1 x eerder zo uit het niets uitgevallen, maar toen bleek dat de adapter niet meer goed was, de laptop zelf had ik laten controleren maar daar konden ze niets aan vinden (was in februari).

Ik heb hem net weer aan de praat gekregen door de batterij(accu) eruit te halen en er weer overnieuw in te doen.

Weet iemand waar dit probleem precies aan kan liggen? En hoe ik het best kan verhelpen? Het zou akelig zijn als ik straks helemaal niets meer met mijn lappie kan doen!

groetjes

misschien moet je aan je adapter voelen, misschien is deze te heet.
check eens de koelpasta en verwijder het stof uit de fan.
wat is de leeftijd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan