laptop valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

yordietje

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2015
Hi all,

Mijn laptop valt soms uit, ik ga sowieso een nieuwe accu en oplader kopen. Het ligt niet aan de koeling, kan ik mijn accu die in de laptop zit die kapot is gewoon weggooien?
En kan ik dan gewoon werken. Is het gevaarlijk om een kapotte accu in een laptop laten?

groet,

yordi

Dag, Het lijkt gewoon onderhoud maar controleer de contacten tussen de accu en de laptop of deze misschien niet helemaal schoon zijn. Wat wel eens voorkomt dat is dat de ingang van het stekkertje in de laptop op de printplaat los zit of zelf van binnen stuk is. Er moet dus geen verband zijn tussen stroomuitval of aan/uit gaan van de laptop en bewegingen aan het stekkertje.

Een laptop werkt dacht ik alleen als er een batterij in zit. Een oude accu zal dus geen gevaar mogen opleveren wanneer die in de laptop blijft zitten. Alleen voorzichtig zijn met batterijen die ongebruikelijk warm worden of eventueel wanneer opladers heet zijn.

Gebruikte accu's kunnen bij het klein chemisch afval en naar inzamelpunten voor oude apparaten zoals bijvoorbeeld op scholen of bij de ingang van de Jumbo.

We horen het graag, in een passende rubriek - dat dan weer wel, wanneer het probleem van de uitvallende laptop niet wordt opgelost.

Laatst bewerkt:
Hi Alfred!

Ik heb nu de accu uit de laptop, en nu valt mijn laptop niet uit!

Dat is twee maal geluk hebben. Koop maar een ander merk accu, goedkoop is trouwens duurkoop.

Wederom een topic van jouw verplaatst dat niet in Win 10 thuishoort.
Succes verder met je vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan