Laptop valt vaak uit!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukeman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 okt 2010
Hey,

Mijn probleem: een accu-vasthoudschuifje (tja, de officiele benaming weet ik zo niet!)
is afgebroken. Dit betekend dat mijn accu aan een kant niet vastgeklemd word.

Het gaat om een Asus F3F, die al z'n jaar of 5 oud is. Het probleem is er eigenlijk al een jaar of twee, alleen weet ik nu precies wat het probleem is, het accu klemmetje (zitten er twee, eentje is kapot). De laptop valt vaak uit als ik hem beweeg. Van de week vond ik een stukje van het klemmetje terug ( geen idee waar dat stukje zich 2 jaar verborgen heeft gehouden!!).

Nu ik het klemmetje terug zet (hij kan zich nog net blijven haken aan het andere stukje) valt hij bij niet uit, alleen heel soms. Nu wil ik dit stukje weer vast zetten, maar hoe? lijmen o.i.d? Of zou iets anders het probleem kunnen veroorzaken?

de accu vastplakken met tape werkt niet weet ik uit ervaring..

Laatst bewerkt:
Kun je niet beter een foto maken van het probleem en het in je bericht toevoegen? Dat werkt verhelderend en is,in dit geval, wellicht een betere oplossing dan een uitleg.
Edit: ik heb ff in de handleiding gekeken,kun je niet gewoon over het "sluitgedeelte" een reep duct-tape plakken?
Ik neem aan dat hij op netstroom niet uitvalt? Opgemerkt dat een accu na 5 jaar wel langzaam z'n beste tijd heeft gehad.

Laatst bewerkt:
Als het zo'n groot probleem is kun je het beste een nieuwe accu kopen,
ik heb ook een keer een stukje vastgepakt was de kabel in eens doorgebrand, zonder dat ik door de kabel heen was gegaan oid
zo duur zijn adapters niet.

Als het zo'n groot probleem is kun je het beste een nieuwe accu kopen,
ik heb ook een keer een stukje vastgepakt was de kabel in eens doorgebrand, zonder dat ik door de kabel heen was gegaan oid
zo duur zijn adapters niet.

Daar schiet je weinig mee op als het schuifje/klemmetje van de laptop zelf afgebroken is....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan