Laptop valt willekeurig uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

haes30

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2005
Mijn laptop – Acer Aspire 7530 met Windows 7 – houdt er op willekeurige momenten mee op.

Ik draai er geen bijzonder zware toepassingen op; hij kan er ook zo mee stoppen als ik simpelweg een mailtje maak.
Aangezien de batterij kapot is, draait hij alleen op netspanning met de batterij eruit gehaald.
Temperatuur kan het bijna het niet zijn want als ik een tijdje de ventilatiesleuven afsluit, loopt de temp flink op maar gebeurt er verder niets.

Hopelijk heeft iemand voor mij een oplossing. Want dan loont het nog er nieuwe batterij in te zetten.

Hallo,

zelfde probleem gehad, maar dan dat hij heeeelll warm werd en ging zoemen.

Is dat bij jou ook want anders...

Probeer de laptop is uitelkaar te halen aan de onderkant en kijk of er stof in de ventilator zit, als daar iets zit kan hij regelmatig uitvallen, of dus heel vaak

:rolleyes:

Aan de hand van jouw tip de zaak uitgezogen (zat overigens vrijwel geen stof in), maar ondertussen is hij al weer een paar maal plat gegaan. Volgens heeft het ook niets te maken met temperatuur.

Kijk eens in de logboeken bij systeem of je er iets over kunt vinden via start, zoeken en evenvwr.msc kom je daar maar als hij zomaar uitvalt heb je best kans dat je niets vind, te weinig tijd op het op te slaan.
Maar als er hardware problemen zijn ze je ze.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan