Laptop valt zomaar uit na een tijdje RoN te spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

turps

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2009
Berichten
64
Hey handige hulpers,

Ik heb zojuist weer eens Rise of Nations op mijn laptop (dell inspiron 5010) geïnstalleerd, en na ongeveer een kwartiertje spelen viel mijn laptop ineens uit. Ik kan alles op de hoogste settings spelen (mag ook wel voor zo'n oud spel) en alles verliep vlekkeloos tot hij ineens uitviel. Dit is nu 4 keer gebeurd, terwijl mijn laptop verder nooit zulke kuren vertoont. Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn, en wat een goede oplossing is?:confused:

Alvast hartstikke bedankt voor de goede hulp die ik krijg, die enkele keren dat ik op deze site een vraag stel.:thumb:

Boris
 
De laptop wordt waarschijnlijk te warm en valt daardoor uit:
Je kan met perslucht proberen de fan uit te kuisen, maar het beste is deze open te halen en uit te kuisen. (met perslucht spuit je het stof mogelijk gewoon de laptop in)
Ook kan je misschien best de koelpasta onder de CPU opnieuw aanbrengen. (Oude met doekje verwijderen)

Als je dit niet zelf wil riskeren, dan kan je je laptop misschien best eens binnendoen bij een lokale computerherstelservice.

Succes,

Dario
 
Hmmm, dit zou inderdaad het probleem kunnen zijn. Ik heb de laptop namelijk al aardig lang, en gebruik hem veel. Bedankt voor je hulp , ik ga volgende week eens proberen de laptop open te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan