Ik heb sinds 1,5 jaar een HP eltebook 8760W en deze valt sinds een week zonder echt aantoonbare reden uit.
Het is naar alle waarschijnlijkheid niet een software fout omdat windows net opnieuw geinstalleerd is en het pobleem zich van te voren ook al voordeed.
Zou iemand mij kunnen helpen om er achter te komen wat de boosdoener kan zijn?
Mijn PC valt volledig uit, zonder BSOD of enige andere melding. Direct hierna kan de PC wel weer normaal worden opgestart.
Van HP zelf word ik nog niks wijzer tenzij ik mijn laptop op stuur waarmee ik hem enkele weken kwijt ben. Echter heb ik mijn laptop nodig voor school en kan ik hem dus niet langer dan een weekend of een vrije dag missen.
SPECS:
-HP elitebook 8760W
-Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 2670QM @ 2.20GHz
-8,00 GB Dual-CHannel DDR3 @ 665MHz
-NVIDIA Quadro 3000M, 2047MB
-232GB Samsung SSD 840 EVO
-465GB Western Digital WDC WD5000BPKT-60PK4T0
-NVIDIA High Definition Audio / IDT High Definition Audio CODEC
Het is naar alle waarschijnlijkheid niet een software fout omdat windows net opnieuw geinstalleerd is en het pobleem zich van te voren ook al voordeed.
Zou iemand mij kunnen helpen om er achter te komen wat de boosdoener kan zijn?
Mijn PC valt volledig uit, zonder BSOD of enige andere melding. Direct hierna kan de PC wel weer normaal worden opgestart.
Van HP zelf word ik nog niks wijzer tenzij ik mijn laptop op stuur waarmee ik hem enkele weken kwijt ben. Echter heb ik mijn laptop nodig voor school en kan ik hem dus niet langer dan een weekend of een vrije dag missen.
SPECS:
-HP elitebook 8760W
-Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 2670QM @ 2.20GHz
-8,00 GB Dual-CHannel DDR3 @ 665MHz
-NVIDIA Quadro 3000M, 2047MB
-232GB Samsung SSD 840 EVO
-465GB Western Digital WDC WD5000BPKT-60PK4T0
-NVIDIA High Definition Audio / IDT High Definition Audio CODEC