Laptop van Lenovo ideapad g710 (59399909) - advies en review ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Deze Lenovo ideapad g710 59399909 laptop gezien voor de prijs van € 569
Gelet op de specs, Heeft o.a. SSD-HD v. 500 Gb, I5 proc., 2,7 GHz en 6 GbRAM zou het een goede machine kunnen zijn.
Ik doe behalve internetten, E-mail e.d. ook aan fotobewerking en Videobewerken (amateurniveau),
dus moet dit daarvoor genoeg zijn.

1) Graag advies en wellicht heeft iemand een review gevonden, ik heb er nog niet een gevonden (helaas).

2) Oh en Bol.com heeft een refurbished in de verkoop. Zijn daar ervaringen over bekend.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Wat duur zie hier maar denk dat hij voor foto video bewerken toch wat te kort komt.
En refurbished zou ik niet zo gauw aan beginnen is tenslotte al eens defect geweest ,
Meld even je Budget misschien dat we dan even beter mee kunnen kijken.

Budget circa 500 euro

Mijn budget ligt zeg maar rond de 500 euro.
Niet voldoende voor videobewerken schrijf je. Het gaat hier om een I5 processor.
In de verschillende winkels meld men mij dat een I7 eigenlijk voor de echt zware applicaties is bedoeld.
En dit model heeft zelfs een SSD HD van 500 Gb Is toch niet helemaal verkeerd.

Maar goed. Wat zijn mogelijk jullie alternatieven.

Laatst bewerkt:
Aan : Prodejojo : Je schrijft :
http://tweakers.net/pricewatch/43132...specificaties/
Is misschien een goede laptop 2 gb meer ram en een betere videokaart (is handig om beelden snel te verwerken) heeft helaas geen ssd

Wat is dan belangrijker. Die videokaart of de SSD - HD ? ?

Het videobewerken is in dit geval geen hoofdreden bij aanschaf van de Laptop. Als het editen gebeurt (af en toe),
is het een kwestie van wat beeldjes knippen en anderen aan elkaar plakken.

Laatst bewerkt:
Hoi,

De lenovo heeft ook geen 500 gig ssd hoor zal deze zijn 500 GB HDD + 8 GB ExpressCache uit de specificatie van mediamarkt

500 GB HDD + 8 GB ExpressCache uit de specificatie van mediamarkt

Weet je het zeker. B.v. bij het type LENOVO Flex 2-15 (59426401) staat het volgende vermeld :
Capaciteit harde schijf : 500 GB.
Solid State Drive (SSD) : nee.
Totale opslagruimte : 500 GB HDD + 8 GB ExpressCache.
Rotatiesnelheid:5400 rpm

En bij het type Lenovo ideapadg710 (59399909) staat achter Sold State Drive(SSD) : Ja ? ? ? Dus, hoe zit het ?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Maar verder.
Hoe moet je nu de 8 GB ExpressCache interpreteren ? ? Laat dit stukje techniek 'ook' sneller programma's opstarten ? ?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ja daar ben ik vrij zekers van gezien ook de prijs van een losse ssd dat gaat volgens mij gezien de aankoopbedrag van de lenovo niet kloppen,

Zal alleen windows wat sneller laten opstarten .

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan