Ik heb mij asus draadloos router vanmiddag moeten resetten ivm verbindingsproblemen. Na het opnieuw instellen kunnen twee van de drie laptops weer internet op, ik blijf met één laptop problemen houden deze heeft alleen lokaal toegang en geen internet toegang. In de instellingen van het draadloos netwerk kan ik zien dat IPv4 en IPv6 verbindingsmogelijkheden op lokaal staan. Het zegt mij verder als complete technische nitwit niets.
Heb al diverse malen de netwerkverbinding verwijderd en weer opnieuw toegevoegd. Helpt allemaal niets.
Asus wireless hangt aan de lan-poort van een zyxel modem. Net als alle jaren hiervoor, en geeft automatisch ip-nummer uit.
Als iemand mij op weg kan helpen graag. Laptop draait op Vista.
Even een kleine update, controle via ipconfig op de verschillende pc's laat zien dat ik bij de laptop die niet op internet kom bij:
verbindingsspec. DNS-achtervoegsel niets heb staan maar bij de andere laptops wel gewoon tiscali.nl heb staan.
Heb al diverse malen de netwerkverbinding verwijderd en weer opnieuw toegevoegd. Helpt allemaal niets.
Asus wireless hangt aan de lan-poort van een zyxel modem. Net als alle jaren hiervoor, en geeft automatisch ip-nummer uit.
Als iemand mij op weg kan helpen graag. Laptop draait op Vista.
Even een kleine update, controle via ipconfig op de verschillende pc's laat zien dat ik bij de laptop die niet op internet kom bij:
verbindingsspec. DNS-achtervoegsel niets heb staan maar bij de andere laptops wel gewoon tiscali.nl heb staan.
Laatst bewerkt: