laptop verbinden met pc (is dit goede rubriek voor deze vraag?)

Status
Niet open voor verdere reacties.
de pc herkent bestand (hij noemt het bestand niet pc of laptop) niet, is de reactie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik zie een ip-adres en daaronder subnetmasker. ik het dit ip-adres genomen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oke biede PC's in de zelfde werkgroup en op het netwerk aangesloten?
Tevens moeten de Pc's als je de homegroup hebt verandert opnieuw worden opgestart.

Lukt dit niet is er een andere oplossing.



Met het programma TeamViewer kan iemand anders de controlle over jouw pc overnemen.
Je geef de helper het ID en de Pass word van het programma en zo logt de helper op u pc in.
Als alles afgerond is en de helper is uitgelogt (Kun je zelf ook voor zorgen)word het wachtwoord verandert zodat de helper er niet meer in kan met het wachtwoord dat je voorheen hebt gegeven.
 
ik keek even naar teamviewer, als het niet moeilijk is en je hebt tijd, wil je dan helpen?
nu dus?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
re

dit is idd de manier om 2 pc s met elkaar ter vebinden zoal ik al in een eerder bericht zei maar ja ....
 
wil je van mij geloven dat ik er niets meer van begrijp. volgens jou moet het met een kabel?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Graag de "quote" knop met rust laten. Het is niet nodig te citeren als je direct reageert. De topics worden anders zo lang, met dezelfde tekst.
 
zo

ik zal het zo simpel mogelijk proberen uit te legeen ,

vebind je computer met een hub steek een internet kabel in de ingang waar wan of internet op aangeduid staat
nu voor de laptop steek je deze in de poort waar 1 op staat
nu steek het andere einde van de kabels in de computer en in laptop steek de stroomvoorziening in

start de beide computers op ,
wijz deze een werkgroep toe dit doe je door naar deze computer te gaan eigenschappen computer naam invoeren en dan netwerknaam : geef deze dezelfde naam herstart de pc's nu kan je bestanden delen en internet delen

hopelijk is dan wat bruikbaar
 
ik weet het, ik ben echt een leek! wat is een hub en waar kan ik die halen?
ik zal wel erg dom overkomen, maar het is niet anders: techniek//// bah
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan