Brianazzar
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 20 jan 2008
hoi iedereen, ik zit nu al een tijdje met iets in mijn maag en zou jullie hulp kunnen gebruiken! ik wil al een tijd draadloos online kunnen met mijn laptop. Nou heb ik een router aangeschaft en via de talloze faq's op internet heb ik geprobeerd om 'm aan te sluiten..nou snap ik er eerlijk gezegd nog steeds niets van en heb 't maar laten liggen..maar goed, ik wil het heel graag zien werken nu.
Ik zal eers maar even uitleggen waar alles staat:
-de modem staat beneden.
-De vaste computer staat boven met daarin natuurlijk de internet kabel.
-de router staat ook daar.
nu wil ik dat ik óf beneden online kan met m'n laptop of boven op een andere kamer dan waar de computer staat
wat er het beste werkt. die kamer zit trouwens zo'n 15 / 20 meter verderop van de computer/router.
Moet ik nu gewoon de router aansluiten en via de laptop het netwerk instellen?? en zoja, zou iemand mij daarbij kunnen helpen?
nu heb ik ook gehoord van kaartjes die je in je laptop moet pluggen om online te kunnen maar ik ken iemand die alleen al met een router online kon?
nou ja..ik ben dus niet technisch zoals je kunt lezen
ik hoor graag wat ik hieraan kan doen!!
Brian
Ik zal eers maar even uitleggen waar alles staat:
-de modem staat beneden.
-De vaste computer staat boven met daarin natuurlijk de internet kabel.
-de router staat ook daar.
nu wil ik dat ik óf beneden online kan met m'n laptop of boven op een andere kamer dan waar de computer staat
Moet ik nu gewoon de router aansluiten en via de laptop het netwerk instellen?? en zoja, zou iemand mij daarbij kunnen helpen?
nu heb ik ook gehoord van kaartjes die je in je laptop moet pluggen om online te kunnen maar ik ken iemand die alleen al met een router online kon?
nou ja..ik ben dus niet technisch zoals je kunt lezen
ik hoor graag wat ik hieraan kan doen!!
Brian