Laptop verliest iedere keer verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een monteur van Ziggo gehad,de hoofdaansluiting was niet goed ,hij heeft alles door gemeten en het signaal is goed......
Nog geen half uur weg of de internet verbinding viel weer uit.
Heb in de router naar WPA gezet maar dat geeft ook nog steed dezelfde problemen.

Ben toch bang dat mijn modem een probleem heeft.
Ik ga weer in contact met Ziggo

Ik heb ook nog steeds het zelfde probleem. Lijkt alleen steeds vaker voor te komen.

Krijg er nu langzamerhand de mismoed van.

ik heb met Ziggo + kontakt gehad deze hebben settingen in de router veranderd.
ook geen oplossing.
heb nog steeds problemen volgens Ziggo+ moet het dan in de modem zitten

nu komt vrijdag weer een monteur langs en die gaat dan de modem controleren
hadden ze al gedaan ... dus
als het aan mij ligt gaat deze niet weg zonder dat ik een andere modem heb.

Zit jij ook bij Ziggo ?

Ja en als hij wegloopt sla hem in de boeien he. Ik ben ook bij ziggo en heb geen probleem.

Ik ook ziggo maar ook geen problemen. Heb gisteren een mailtje naar d link gestuurt kijken wat hun reactie is.

Ik weet trouwens zeker dat bij mij het probleem niet zit in het modem aangezien ik een laptop heb staan die met kabel is aangesloten. Deze heeft ten aller tijden verbinding. Het probleem doet zich in het wirless gedeelte voor. alle apparaten zowel laptop als telefoons hebben problemen.

@offschore probeer eens wat er gebeurd als je de laptop met een cat 5 kabel aansluit op de router. als deze dan verbinding blijft houden heb je het zelfde probleem.

Ik heb hetzelfde probleem gehad en is opgelost door ziggo. Ik had een nieuw ubee wifimodem dat soms dagen niet zichtbaar is geweest in de database. Het schijnt dat ze 4x daags alle modems scannen. Heb nu een cisco modem gekregen die het wel doet.Deze wel afgestemd op een vrij kanaal(11) Alleen het wifi gedeelte mocht wel enkele Milliwats meer zendvermogen hebben.

Ik heb nooit een wifi modem gahd van ziggo. Dat mogen ze zich houden ook, niks meer dan narigheid over gehoord.

Heb ook een cisco modem.

weer een update van mij.

heb inmiddels een andere modem , de Cisco EPC3925 deze heeft een ingebouwde wifi en nu gaat het goed !!!
Ik had ook problemen met de oude modem als ik daar rechtstreeks een kabel op aansloot.

Nu heb ik een andere topic geopend omdat mijn router niet werkt achter deze modem als een extra router
het ontvangst naar boven is slecht met deze router.

Mooi dat het bij jou is opgelost. Hier na de zoveelste keer opnieuw instellen nog steeds problemen. Gisteren avond dik 2 uur op de bekabelde pc gewerkt zonder problemen. Het probleem zit dus zeker in het wifi gedeelte van de router.

maar als je bij iemand anders bent had je geen last, ik heb eerst ook bekabeld de boel aangesloten maar naar een paar uur kreeg ik het probleem toen ook weer.

gewoon eens met Ziggo bellen en ook voor een andere modem gaan

succes verder.

Juist en dat geeft aan dat het niet aan de laptop ligt maar aan. De router.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan