Laptop vindt draadloos internet niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ennaid

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2007
De harde schijf van mijn laptop is kapot gegaan en ik heb zojuist een nieuwe erin gezet. Toen heb ik Windows XP opnieuw geïnstalleerd en toen ik verbinding wilde maken met het draadloos netwerk, bleek er een probleem te zijn: in de lijst met netwerkverbindingen staat alleen de LAN-verbinding (uiteraard niet verbonden, want er zit geen kabel in), maar geen draadloos netwerk. Ik heb een draadloos netwerk-kaart, dus in principe zou het moeten kunnen. Hoe kan ik het netwerk terug in de lijst krijgen?

drivers voor de draadloze kaart geinstalleerd??

Die heb ik er nooit bij gekregen en dus nooit eerder geïnstalleerd en toen werkte het wel altijd gewoon.

heb je al in het configuratiescherm bij systeem en hardware gekeken of daar fouten staan.

Hij staat niet in de lijst van hardware...
Ik heb zojuist wel 2 cd's gevonden die bij de computer horen, de recovery cd's. Kan ik daar iets mee?

Laatst bewerkt:
als je de recovery cd's gebruikt gaat alles weer terug naar de fabrieksinstelligen.
maar je zou op de website van de laptop kunnen kijken.
welk merk en type heb je van laptop.

Het is een HP Pavilion ze4900. Ik heb een driver recovery cd gevonden zojuist en dat lijkt te werken. Hij installeert geloof ik alle hardware opnieuw? en het lampje van het draadloos netwerk is zojuist aangegaan, dus ik denk/hoop dat het gelukt is!

Dat is mooi om te lezen.......
maar we horen het wel ??

Het werkt! Updaten (of opnieuw installeren) van de drivers was genoeg kennelijk!

rechts onderaan deze pagina kun je de vraag als opgelost zetten.
veel plezier met de laptop.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan