[Laptop]Volumewieltje doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekfct

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2006
Hoi

Ik heb (nog steeds :p) een Acer Aspire 7520G, en aan de zijkant zit zo'n wieltje om je volume mee te verhogen/verlagen. Als ik daar aan draai, verlaagt hij het volume niet zoals hij dit zou moeten doen, maar gaat hij willekeurig omhoog en omlaag. (1x draaien, schommelt hij op het volume waar hij op zat, en komt misschien wat hoger of lager uit.

Kan dit iets hardwarematigs zijn, of juist softwarematig? En hoe kan ik dit verhelpen?

Alvast bedankt ;)

P.S. Hij is ter reparatie geweest, en er zit een nieuw moederbord in, misschien dat dit iets kan hebben veroorzaakt?

hoi niek,

lijkt mij iets hardwarematigs. Je zou even kunnen proberen met iets contactspray het wieltje te reinigen.

Maar je hebt toch garantie op die reparatie?? Probeer eens of men er naar wil kijken.

Hey, ik zal dat contactspray even proberen zodra ik er aan kan komen ;) En ik heb de laptop inmiddels al 2x opgestuurd, en heb geen zin om hem weer 2 weken kwijt te zijn om een volumewieltje. Vandaar dat ik het hier vraag, misschien dat ik er zelf wat aan kan doen, en anders wachten op de volgende grote klacht, zodat hij sowieso weer naar Acer moet :shocked:

Bedankt voor je reactie!

Volgens mij is het wettelijk verplicht om bij de derde reparatie een nieuwe exemplaar te geven. In plaats van een reparatie te doen.

Ik heb hetzelfde probleem met mijn 7520, na een herinstallatie van vista, inclusief alle drivers had/heb ik hetzelfde probleem.

Volgens mij is het wettelijk verplicht om bij de derde reparatie een nieuwe exemplaar te geven. In plaats van een reparatie te doen.

Weet je misschien waar ik dat na kan lezen? Op Acer.nl kan ik alleen standaardgarantie vinden..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan