Laptop voor 500 euro - WoW / Company of heroes

Status
Niet open voor verdere reacties.

disrespecting

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2010
Hallo! Ik ben op het moment opzoek naar een laptop voor mn buurman, omdat hij onder de indruk is dat ik er meer van weet als hij - Nou is dat mischien gedeeltelijk waar, maar ik weet dus niet genoeg!

Hij zou graag aan een budget van 500 euro blijven, en wil de spellen WoW Cataclysm, en Company of heroes kunnen spelen, is dit wel mogelijk voor dat bedrag? Ik zat voor een laptop toch wel 200 euro hoger te denken?

Ik heb zitten kijken naar:
http://www.4launch.nl/shop/product/099127/-notebook-k52je-ex229v-15-6---370m--640gb/tweakers

Zou hij daar ergens mee komen? Ziet eruit alsof het goed moet werken met de spellen die hij spelen wil.

Ik weet niet echt hoe radeon in elkaar zit, zelf heb ik altijd nvdia geforce, zou dit ergens mee te vergelijken zijn? ( Radeon HD5470 512MB )
Oja! En alvast bedankt, jullie bieden altijd top hulp en advies!

Laatst bewerkt:
je zult toch wel wat meer moeten neerleggen, ik neem aan dat je geen acer wilt kopen? deze zijn van slecht materiaal.
de hd5470 is nog niet heel slecht maar, wil je de games op hoge instellingen draaien? op low denk ik dat je wel een aardige framerate hebt.
maar je kan beslist al geen nieuwere spellen draaien.

HD5470 is geen goede kaart
die kaart kan de games van nu op ultra low nog maar net aan
je hebt minimaal een goede Class 2 videokaart nodig wil je nog een beetje redenlijk spelen
klikerdeklik
hier een hele waslijst van videokaarten goed naar slecht

al hoewel Company of heroes en WoW niet de games van nu zijn

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan