Laptop voor audiobewerking. Wie kan mij advies geven?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vincent82

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jan 2010
Berichten
1
Hallo, mijn naam is Vincent Janssen. Ik ben al een tijdje op zoek naar een laptop om audio te bewerken. Ik wil gaan werken met Cubase5, Protools ed.
Ik wil er ook een externe geluidskaart op aansluiten in de toekomst, waar ik mee wil gaan opnemen.
Nu heb ik een laptop gevonden die denk ik aan mijn eisen voldoet, maar ik wil wel eens de mening horen van anderen. Ik zet hieronder de link naar de laptop, zodat je de specs kunt bekijken. Alle (nuttige) informatie/ ideeën/ meningen zijn welkom. Ik zou graag extra informatie willen over de videokaarten die erin zitten. Heeft iemand hier ervaring mee of kent iemand deze kaarten? De laptop wordt overigens geleverd met Windows 7.
Ook wil ik bij de laptop een externe HDD kopen (750gb-1tb) met firewire 800 mogelijkheden. Weet iemand nog een goede (niet commercieel populaire) HDD en op welke specs moet ik letten bij het aanschaffen hiervan?
Dit is de link naar de laptop:
http://www.laptopplus.nl/product-details/goedkope-17-inch-quad-core-laptop/210380/

Ik ga volgende week starten met een studie waar ik de laptop voor nodig heb, dus een snelle reactie is welkom.

Laat het ook weten als je niks heb op te merken aan de laptop, aub.

Gr. Vincent
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan