laptop voor foto en video bewerking

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcel1973

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 mei 2010
Goeden avond,

Graag zou ik er een laptop bij willen hebben die voornamelijk bedoeld is om mijn foto's, home video's op te bewerken en gewoon een beetje surfen op het net.

Op dit moment heb ik een Asus F3JC en die voldoet prima aan de eisen maar is ver op.

Asus bevalt me prima maar ik zou echt niet weten waar ik wel en niet op moet letten.

Mijn budget is zo rond de 350,00 euro

Hopenlijk kunnen jullie me een goed advies geven of iets leuks aanbevelen voor deze doeleinden.

Alvast dank,

Tip: NIET doen.

Voor dat geld heb je geen laptop met de kwaliteit om foto- en videoberwerking te doen.

een leuke andere optie is ook welkom.
Al begrijp ik niet meteen waarom je zegt niet doen.
Deze laptop is is al bijna 5 jaar oud en daar werkt het goed op. Tevens denk ik dat de techniek niet stil heeft gestaan toch?

Een pc zou ik nog wel kunnen regelen een laptop niet, er zijn voor zover ik weet geen laptops met een aparte videokaart op de markt voor 350euro. Een redelijke videokaart heb je toch wel nodig voor videobewerking.

mochtje tevreden zijn met de prestaties van je oude laptop kan je dan even zeggen wat voor videokaart je daarin hebt zitten?

Verder kan je mischien kijken naar een 2e handse op ebay of marktplaats. Mocht jouw programma niet veel eisend zijn, en heb je op het moment een slechte videokaart kan ik mss wel een vervanger regelen.

Dank voor jullie snelle reaktie,

Ik heb een mee vallertje gekregen en heb nu iets meer te besteden.

Ik was nu aan het bedenken als deze prima zou zijn.
kosten 550,00
De Samsung R730 JS03NL

Ik maak er even een nieuw draadje over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan