Laptop voor o.a. Gaming

Status
Niet open voor verdere reacties.

koenie0007

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2012
Waarschijnlijk de packerd-bell, maar beide zijn geen snelheidswonderen.

Trek op basis van de processor je conclusie : klik

Goed. Als het dus om de processor gaat wordt het de Packard Bell.
Maar is de videokaart van de Acer misschien beter (voor games) en moet ik daarom voor die laptop kiezen?

Ook snap ik dat ze beide geen snelheidswonderen zijn voor dat geld, maar wel goed genoeg voor wat games zoals ik al aangaf?

Laatst bewerkt:
Tja,

laat ik voorop stellen dat ik bij beide 'merken' geen goed gevoel had, heb en wellicht ook nooit zal krijgen. Vraag svp niet waarom, want dan verwijs ik zonder verdere toelichting naar de datum van mijn inschrijving bij de Helpmij (zie links in beeld), want als ik toe ga lichten dan ben ik wel een uurtje of zo aan het typen.

Als ik op basis van de feiten moet adviseren, dan kom ik bij de Acer uit. 3x zo grootte opslagruimte op de hardidsk (!!!) en een videochip die zich in classe 2 bevindt, daar waar de Packard & Hell machine een grafische chip uit classe 3 herbergt.

Geheugengrootte alsmede futiliteiten als usb-poortjes, wlan, webcam etc. etc. zijn vergelijkbaar.

De Acer wint.

Enne, zelfredzaamheid is een deugd. Wat je laatste vraag betreft :
typ in Google systeemeisen en dan de naam van de game

Zo dus :

systeemeisen fifa 2014

en je vindt het antwoord op je laatste vraag.

Een oprecht advies zou echter luiden : spaar even door tot een honderdje of 7 a 8 en er gaat een laptopwereld voor je open. Met jouw budget koop je geen 'gamelaptop', maar een laptop voor browsen, mailen en Worddocumenten typen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan