matthijspc
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 nov 2012
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er iemand die weet welke laptop of welke eisen ik minimaal nodig heb?
een 128 Gb SSD en daarnaast een opslag hdd van ........
De Asus is op zich helemaal geen slechte machine maar het enige dat ik mij afvraag is of je anno 2016 nog wel een machine moet kopen met alleen een 5400 rpm hdd, i.p.v. minimaal een 128 Gb SSD en daarnaast een opslag hdd van ........
Deze Medion Erazer P6651 heeft dat aan boord, samen met 8GB RAM, een Intel i5-6200U en een NVIDIA GeForce GTX 950M.
Je had geen budget vermeld. :d
Ik hoef niet persé een SDD. Ik denk dat ik aan een 1TB schijf meer heb.
Laten we zeggen tot ongeveer 800 euro.
Daar is iedereen het tot op zekere hoogte wel over eens. Er worden er wel héél veel van verkocht. Feit is nu eenmaal dat een grote groep kopers niet meer wil betalen dan een bepaald bedrag. Binnen zo'n budget komen dan óf machines met lagere specs bovendrijven, óf Acers / Hp's / Packard&Hell's. De keuze is aan de aspirant koper.Van een Acer zou ik persoonlijk mijlenver wegblijven
En geloof me, een SSD wil je echt hoor
Punt is alleen een beetje dat je dan 'veroordeeld' bent tot de Intel HD grafische chip, daar waar de 1e Acer een dedicated videokaartje heeft en zelfs nog een procentje of 14 'beter' dan in de Asus, want de Asus heeft een normale M, terwijl de Acer een MX aan boord heeft. Laten we vooral geen misverstanden krijgen over Acer, het zou ook niet mijn eerste keuze zijn, net zomin als dat een Dacia mijn 1e keuze zou zijn, maar er schijnen heel erg veel tevreden Daciarijders te zijn....................
Starten met de ASUS met de klassieke 1TB harde schijf en later een SSD inbouwen is ook nog een mogelijkheid.
Je bouwt dan, wanneer je daar zelf behoefte aan hebt, de SSD in die je zelf kiest (merk, type, grootte) en je koopt hem waar je dat zelf wil.
De huidige interne harde schijf kan dan verhuizen naar een lege behuizing en zo aan een nieuwe carriere als extern opslagmedium beginnen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.