Laptop voor school 750-900euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yamitommie

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Hallo ik heb voor mijn studie een nieuwe laptop kopen met het liefst de volgende eigenschappen erin:
bluetooth
usb 3.0 (hoeft niet perse)
HD scherm (hoeft niet perse)
asus, toshiba, sony
i5 processor
en een goede videokaart waarmee ik bv. Dirt 2, metro 2033, nfs shift kan spelen.

budget 750-900,-

alvast bedankt :D:D

Als ik de systeem eisen van metro 2033 bekijk en dat vervolgens in combinatie met een laptop doe, ben ik bang dat je zeer bedrogen gaat uitkomen.

Je geeft helaas niet aan hoe goed je de games wilt kunnen spelen. Daar komt nog eens bij dat een laptop niet geschikt is voor games. Wil je dat echt fatsoenlijk kunnen spelen zal je toch meer moeten gaan denken aan een budget van een euro of 1500.

Verder geef je aan de laptop voor school te gaan gebruiken, maar niet voor welke opleiding, of je zware programma's moet kunnen draaien, enz.

Een goed advies geven word dan een stuk moeilijker.

@ Modag

Bedoel je het topic of de link naar de msi laptop van 650? Want die gaat metro 2033 niet aankunnen.

@ Modag

Denk dat ts bedloet dat het topic vervuild door de vraag die ik aan je stelde.

Die overigens voor het onderwerp zeker wel relevant is.

@ ts

Ik mis de antwoorden op mijn vragen nog.

Als ik de systeem eisen van metro 2033 bekijk en dat vervolgens in combinatie met een laptop doe, ben ik bang dat je zeer bedrogen gaat uitkomen.

Je geeft helaas niet aan hoe goed je de games wilt kunnen spelen. Daar komt nog eens bij dat een laptop niet geschikt is voor games. Wil je dat echt fatsoenlijk kunnen spelen zal je toch meer moeten gaan denken aan een budget van een euro of 1500.

Verder geef je aan de laptop voor school te gaan gebruiken, maar niet voor welke opleiding, of je zware programma's moet kunnen draaien, enz.

Een goed advies geven word dan een stuk moeilijker.

ik zit nu in de ict, dus programmeren en photoshop een betje,

en nfs shift wil ik kunnen draaien op high, en mw2 ook gewoon kan dit met een bepaalde laptop binnen het budget?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan