Laptop voor school en 'office'

• Onderwerp starter Onderwerp starter kimp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kimp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2009
Beste kenners....

ik wil een nieuwe laptop kopen en ik zie ook door de bomen het bos niet meer. Ik zoek een laptop met een goed geheugen zodat ik alle bestanden van school, werk en foto's kan opslaan. Verder vind ik het belangrijk dat ik Microsoft office goed en snel kan gebruiken en dat de laptop helemaal lekker snel is in gebruik (internet/microsoft office)

Ik gebruik hem dus alleen voor Office en gamen doe ik helemaal niet. Mijn budget is zo'n 800 euro.

Wat is de beste keus?

Bij voorbaat dank!

Welkom bij Helpmij.
Ik heb de titel van je vraag aangepast 'help mij' zegt weinig over de inhoud van de vraag.

ik wil een nieuwe laptop kopen.............. snel is in gebruik (internet/microsoft office)
Ik gebruik hem dus alleen voor Office en gamen doe ik helemaal niet. Mijn budget is zo'n 800 euro.

Kijk eens hier voor veel informatie om je keus goed te kunnen maken:

http://www.kieskeurig.nl/laptop/informatie

Ben geen Acer- PackardBell- fan,
In het middensegment zitten o.a. HP/Compaq, Asus en Toshiba. Een goede prijs-prestatieverhouding.

Laatst bewerkt:
Ga je veel reizen met je laptop? Heb je voorkeur voor een schermgrootte, besturingssysteem? Goede ervaringen/verhalen gehoord over een merk?

laptop voor school en office

Ik reis wel veel met mijn laptop dus daarom had ik bedacht dat het scherm niet al te groot moet worden, maximaal 16" dacht ik en ook niet te zwaar.

Ik heb nu een Acer en daar heb ik geen slechte ervaringen mee behalve dat het lastig is wanneer er wat stuk is. Ik heb het gelukkig in de 6 jaar dat ik hem heb niet meegemaakt.

Besturingssystemen heb ik geen verstand van..:rolleyes:

Dit soort technische detaild hoopte ik op dit forum een beetje te achterhalen

Dank je

Ik reis wel veel met mijn laptop dus daarom had ik bedacht dat het scherm niet al te groot moet worden, maximaal 16" dacht ik en ook niet te zwaar.

Ik heb nu een Acer en daar heb ik geen slechte ervaringen mee behalve dat het lastig is wanneer er wat stuk is. Ik heb het gelukkig in de 6 jaar dat ik hem heb niet meegemaakt.

Besturingssystemen heb ik geen verstand van..:rolleyes:

Dit soort technische detaild hoopte ik op dit forum een beetje te achterhalen

Dank je

Hoi,

Het lijkt erop, dat mijn eerdere 'link' waarin veel informatie om voor jezelf te kunnen bepalen welke laptop het meest geschikt voor je is. niet is wat je feitelijk wilt.
Denk dat je beter naar een betrouwbare pc-winkel kunt gaan en op hun advies 'iets' te kopen.

Beste kenners....

ik wil een nieuwe laptop kopen en ik zie ook door de bomen het bos niet meer. Ik zoek een laptop met een goed geheugen zodat ik alle bestanden van school, werk en foto's kan opslaan. Verder vind ik het belangrijk dat ik Microsoft office goed en snel kan gebruiken en dat de laptop helemaal lekker snel is in gebruik (internet/microsoft office)

Wat is de beste keus?

Bij voorbaat dank!

Hier staan enkele testrapporten :

http://www.notebookcheck.nl/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan