Laptop voor school ( HBO-ICT )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de laptop in principe vanaf volgende week maandag nodig ( dan moet ik hem al echt gebruiken ) en vanaf a.s maandag t/m vrijdag hebben wij een soort intro voor alle lessen/vakken, dus dan kan ik de laptop best missen ( sinds de lessen dan tog niet echt beginnen )
Ik ga maandag zeker ff bellen in de hoop dat ze tog nog iets kunnen regelen voor mij :D
 
Ik heb net de lenovo winkel gebeld, ze hebben mij laten weten dat de laptop die jij had gevonden voor mij niet meer beschikbaar was en dat ik NIET de duitse laptop kan bestellen.

''De Lenovo IdeaPad Z580-M81GSMH is helaas niet meer beschikbaar.

De Lenovoshops zijn landgebonden. Indien u op de Duitse shop wenst te bestellen is een Duits afleveradres noodzakelijk. Tevens is het toetsenbord een Duits toetsenbord (QWERTZ). Dit is helaas niet aan te passen.''

helaas... dus nu moet ik weer vragen of iemand weer kan helpen met het zoeken naar een ander laptop.

Edit: Als het niet anders kan, dan ga ik tog de Toshiba bestellen die in de eerste pagina is voorgesteld ( http://tweakers.net/pricewatch/344929/toshiba-satellite-l50-a-16h.html ) en dan maar voorzichtig mee zijn.

Als er andere laptop(s) zijn die betere specificties hebben, voor een betere prijs, dan hoor ik het graag!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan