Hallo allemaal,
Ik heb een vraag, ik moet voor school een nieuwe laptop aanschaffen met de volgende specificaties.
- een laptop of netbook met een maximale schermgrootte van 15,6 inch
- een accuduur heeft van minstens 4 uur dit betekend bij de laptop specificatie 6 uur of meer
- geschikt is om flash bestanden af te spelen
- er ‘lichte’ softwarepakketten (zoals Lanschool) op kunnen worden geïnstalleerd
- geschikt is voor Wifi (draadloos netwerk) via de 5 Ghz n-technologie
(bij de specificaties staat dan: 802.11a/b/g/n Wireless de meeste consumenten laptops hebben geen 5 Ghz)
-bij een defect is er de volgende werkdag een vervangend exemplaar beschikbaar met dezelfde specificaties als hierboven aangegeven. In verband met de voortgang het onderwijs vinden wij het belangrijk dat bij een defect de laptop uiterlijk binnen 1 werkdag kan worden vervangen.
nu heb ik thuis al een laptop staan namelijk de Asus K53TA-SX026V
ik wil graag weten van jullie of ik met deze laptop de specificaties aankan.
alvast bedankt,
mvg
Ik heb een vraag, ik moet voor school een nieuwe laptop aanschaffen met de volgende specificaties.
- een laptop of netbook met een maximale schermgrootte van 15,6 inch
- een accuduur heeft van minstens 4 uur dit betekend bij de laptop specificatie 6 uur of meer
- geschikt is om flash bestanden af te spelen
- er ‘lichte’ softwarepakketten (zoals Lanschool) op kunnen worden geïnstalleerd
- geschikt is voor Wifi (draadloos netwerk) via de 5 Ghz n-technologie
(bij de specificaties staat dan: 802.11a/b/g/n Wireless de meeste consumenten laptops hebben geen 5 Ghz)
-bij een defect is er de volgende werkdag een vervangend exemplaar beschikbaar met dezelfde specificaties als hierboven aangegeven. In verband met de voortgang het onderwijs vinden wij het belangrijk dat bij een defect de laptop uiterlijk binnen 1 werkdag kan worden vervangen.
nu heb ik thuis al een laptop staan namelijk de Asus K53TA-SX026V
ik wil graag weten van jullie of ik met deze laptop de specificaties aankan.
alvast bedankt,
mvg
Laatst bewerkt: