laptop voor school

Status
Niet open voor verdere reacties.

phantom819

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2008
Hallo,

Ik heb een laptop nodig voor school en ik heb maar een budget van €500 €uro..
Op deze laptop zal ik veel moeten tekstverwerken&internetten. Verder wil ik ook wel eens een simpel spel spelen zoals Age of Empires (niet 3 want die vind ik saai.. :p)

Ik ben slecht op de hoogte van goede laptop processoren enz dus vraag is de vraag, zoek een zo goed mogelijke laptop binnen het budget wat ik heb.. Ik kan hier helaas echt niet overheengaan.

Mvg Phantom

voor die prijs kom je bij gebruikte laptops.

Ik heb zelf voor 480 euro een laptop voor school gehaald die het prima doet. zeker voor tekstverwerken en internetten. Ook eenvoudige spellen draaien gewoon. Vraag anders gewoon bij een winkel als de mediamarkt naar advies. Mediamarkt heeft momenteel ook goede aanbiedingen.

Ik heb zelf voor 480 euro een laptop voor school gehaald die het prima doet. zeker voor tekstverwerken en internetten. Ook eenvoudige spellen draaien gewoon. Vraag anders gewoon bij een winkel als de mediamarkt naar advies. Mediamarkt heeft momenteel ook goede aanbiedingen.

Was ik al van plan,alleen ik vraag me altijd af hoe betrouwbaar advies in een winkel is. Ik wil dus eerst hier even info inwinnen voordat ik op stap ga.. :) Toch bedankt voor de tip ga ik zeker doen..

voor die prijs kom je bij gebruikte laptops.

ik denk dat je tegenwoordig voor 500 €uro wel een nieuwe laptop hebt, dan wel niet hele goede maar wel voor tekstverwerken en internetten. Op zich is 2de hands een goede optie, maar ik kijk liever eerst naar nieuwe.. :) :thumb:

Hallo,

Ik heb een laptop nodig voor school en ik heb maar een budget van €500 €uro..
Op deze laptop zal ik veel moeten tekstverwerken&internetten. Verder wil ik ook wel eens een simpel spel spelen zoals Age of Empires (niet 3 want die vind ik saai.. :p)

Ik ben slecht op de hoogte van goede laptop processoren enz dus vraag is de vraag, zoek een zo goed mogelijke laptop binnen het budget wat ik heb.. Ik kan hier helaas echt niet overheengaan.

Mvg Phantom

http://www.paradigit.nl/configurator.php?system=2185
wat vind je van deze, ik raad het wel aan....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan