Laptop voor school

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou geen Acer kopen.
Er zijn betere merken te koop.
denk aan asus, msi en ga zo verder.
Acer heeft niet meer de kwaliteit die het in het verleden wel had.
En ik heb altijd Acer gehad.

Wijsheid komt met de jaren.......... ;)

Misschien is dit wat ?

Laatst bewerkt:
weet je zeker dat je een 17 inch laptop wilt?
die zijn meestal een stuk zwaarder namelijk.

hij wil hem gebruiken voor school. ik weet niet welke school maar op een school krijg je er meestal een pakket boeken bij, van hier tot tokyo. 3.2 kilo+ gewicht van boeken voel je wel aan je schouders(gerekend met backpack met schouder tas is nog erger)op het eind van de dag

Dus een acer laptop is echt niet goed?

Ik heb voor mijn opleiding alleen de laptop en één boek meer hoef ik dus niet mee te dragen.

17,3" lijkt me handig omdat ik veel ga programmeren waarbij overzicht handig is + meerdere programma's open heb is fijner op een 17,3" lijkt me...

Over de laptop die gast0225 stuurde, mijn budget is max. 520 euro en dat zit er net boven, toch bedankt voor het zoeken!

De Dell is uiteindelijk iets duurder dan eerder gelinkte Asus.
Ja, idd. niet op het 'kale' prijskaartje dat je zo ziet, maar denk / redeneer met mij mee:

- bezorgkosten bij Dell -> apart, bij Asus ingebrepen.
- hardware Dell (nét iets minder bijv. -> 75% geheugen t.o.v. die andere machine, 1.0 ipv 3.0 MP camera. Daarentegen heeft de Dell BT hetgeen die andere niet heeft.
- garantie (!!!) Dell 1 jaar, die andere 2 jaar.

Dit op een hoopje 'gooiend', denk ik dat de Dell uiteindelijk (zuiver redenerend) 25 tot 50 euro duurder uitpakt dan die andere.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan