laptop voor spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

buffeltje85

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2008
ik weet dat laptops niet goed zijn om te gamen maar ik ben een half jaar van huis en zou hem graag mee willen nemen zou dit een (goede) gamelaptop zijn kwa videokaart en snelheid enzow?? ik wil graag spellen als cod4 en assasins creed gaan spellen zou dit lukken op deze computer (het is geen nederlands model maar ik heb een oom in usa vandaar deze kost maar 1400 euro ongeveer.

wat betekent trouwens GDD2/GDDR3

ASUS G2SG-A1

Intel® Core™2 Duo Penryn T9300 2.5 GHz FSB: 800MHz, 6MB L2 Cache
Operation System Microsoft® Windows® Vista Ultimate 64
Chipset Mobile Intel® 965 PM Express Chipset + ICH8M
Santa Rosa Platform
Main Memory 4GB SDRAM DDR2 667 MHz (2GB+ 2GB)
Display 17.1 WUXGA (1920x1200) Glossy
2nd Display ASUS Direct Messenger for In-Game system information
Video Graphics & Memory nVidia GeForce 8700M GT w/512MB GDDR3 VRAM
DirectX 10 support
Hard Drive 2.5" 9.5mm HDD,
320 GB (5400rpm) S-ATA
Optical Drive 8x Super-Multi DVDRW Dual layer

http://www.azerty.nl/producten/product_detail/156/71447/17-tft-dvdrw-120gb-1gb-ddr2-.html

GDDR3 is de opvolger van de DDR-2 en bedoelt voor grafische toepassingen.
GDDR3 een ontwikkeling van ATI, maar als eerste door nVidia toegepast op de GeForce FX 5700 Ultra.
GDDR3 heeft niets te maken met de DDR, maar is een optimalisatie van de DDR2 modules.
Winst wordt behaalt met het feit dat de lees en schrijfopdrachten gescheiden kunnen werken en niet op elkaar hoeven te wachten , wat bij DDR2 wel het geval is.
GDDR3 modules ontwikkelen minder warmte , zijn compacter en kunnen sneller werken dan de DDR2 modules.
GDDR3 werkt op een frequentie van 1,8 GHz, wat op een doorvoersnelheid van 2,4 Gb/s neer komt.

Overigens maken ook Sony met zijn PS3 en Microsoft met zijn Xbox 360 gebruik van GDDR3.
Sinds 2007 levert Samsung de GDDR4.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan