Laptop voor studie, rond de 600 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.

pauljoost

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2010
Hallo allemaal. Ik ga in september beginnen met mijn studie en heb dus een nieuwe laptop nodig.
Mijn budget ligt rond de 600 euro.
De laptop word ook gebruikt voor games en dergelijke, dus de gpu moet aardig krachtig zijn.
De schermgrootte zal ongeveer 15,6 moeten zijn, want groter dan dat vind ik onhandig.

Zelf ben ik op deze laptop gestuit: http://www.dixons.nl/catalog/produc...ers&utm_medium=cpc&utm_campaign=tweakersclick
Lijkt mij een heel goede laptop voor die prijs.
Weet iemand of deze laptop het waard is of misschien zijn er betere laptops.

Alvast bedankt!

Hoi,

Persoonlijk en denk hier in het algemeen staat Acer niet echt als goed bekend,dus daarom zou ik voor deze kiezen en ik weet niet welke games je wilt spelen maar voor 600 euro heb je niet echt een game notebook. Deze zou nog een betere optie zijn.

Ps .Type foutje maar daar heb je wel wat voor.

Laatst bewerkt:
Voor €600,- heb je niet echt een laptop die aan jouw eisen voldoet. Als je echt een krachtige videokaart in je laptop wilt raad ik deze aan. Ik heb hem zelf ook en hij doet het heel erg goed! Zie mijn oude topic waarom je niet voor HP moet gaan. Daarom raad ik Asus, Toshiba, Sony, Lenovo en Apple:P aan. Alleen bij Sony betaal je 25% voor het merk, maar het zijn wel hele goede laptops.

Laatst bewerkt:
Alleen bij Sony betaal je 25% voor het merk, maar het zijn wel hele goede laptops.
Dus je wilt zeggen dat apple goedkoop is???
Maar die asus is inderdaad een goede keuze.
Ik heb de K73E en bevalt zeer goed.

@Palomino

Bij Apple betaal je 40% voor die appel die op je laptop staat:P.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan