Laptop voor studie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gideondb

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2011
Ik heb een laptop voor mijn studie nodig en vroeg me af hoeveel het minimaal kost en welke (goede) laptops aan de eisen voldoen.
de eisen "Intel I5; 4 GB DDR; 500GB HD; Draadloos netwerk; Integrated Wireless LAN (802.11 g/n) Netwerk: 100 Mbps LAN; USB 2.0; Geluid; besturingssysteem " Windows 7"
het liefst goedkoop maar het moet wel de hele studie meegaan natuurlijk.

Alvast bedankt,
Gideon

lijst met laptops

hier heb je een hele selectie laptops met een I5/I7 keuze zat dus..
denk dat je persoonlijk iets specifieker moet zijn met wat je zoekt
hoe lang accu mee moet gaan, groote van het scherm, videokaart
en welk merk je zelf zou willen hebben (of goede ervaring mee hebt)

Laatst bewerkt:
uhmmm ik zoek vooral een laptop merk(of serie) die bekent staat nauwelijks kapot te gaan.
en het liefst onder de 550 euro.

persoonlijk zijn dit mijn merken waar ik het liefste mee werk!

deze lijst

en heb zelf deze staan
deze prijs is van 2 jaar geleden dus zal nu ook rond die prijs zitten.. ben er zelf enorm tevreden mee omdat het een stevige laptop is (en ik persoonlijk niet echt van de "multimedia/huis tuin en keuken"" laptops ben.

wat tevens mijn school laptop was (elke dag in de tas mee naar school)

Hallo,

Welke studie ga je doen en wat ga je er buiten school mee doen?

Applicatie Ontwikkelaar,
en buiten school niet echt heel veel heb gewoon een desktop thuis.
misschien tijdens school een paar games maar zullen niet high-end zijn.

Hallo,

Dan advies zeer je de merk(en), ASUS en TOSHIBA daar hoor je het minste van dat ze kapot gaan of hitte problemen.

Laptop(s):
- Toshiba
- ASUS

Veel succes met kiezen van de geschikte laptop.

Ik zal de suggesties bekijken en bespreken.
Bedankt voor het snelle helpen.

lenovo is ook een merk dat bijna nooit kapot gaatmijn vader gebruikt dit merk altijd voor zn werk we hebben er hier thuis 4 staan nooit 1 kapot of iets mis mee geweest bovendien zitten er ook nog eigen toegevoegde programma's bij van lenovo die ook erg handig zijn ze zijn alleen wel iets duurder maar goed zijn ze zeker

PS: lenovo=nieuwe IBM

lenovo is ook een merk dat bijna nooit kapot gaatmijn vader gebruikt dit merk altijd voor zn werk we hebben er hier thuis 4 staan nooit 1 kapot of iets mis mee geweest bovendien zitten er ook nog eigen toegevoegde programma's bij van lenovo die ook erg handig zijn ze zijn alleen wel iets duurder maar goed zijn ze zeker

PS: lenovo=nieuwe IBM

heb je gelijk in maar aangezien Lenovo medion overgenomen heeft zou ik nu uitkijken met het aanschaffen van een Lenovo (nu weet ik dan niet in hoeverre hun eigen "merk" medion rotzooi bevat en of medion ook onder lenovo uitgebracht wordt)
maar medion staat niet echt bekend om zijn kwaliteit en dit maakt mij tegenwoordig een beetje huiverig om nog lenovo te kopen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan