laptop voor studie

Status
Niet open voor verdere reacties.

mfeye75

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2012
ik ben opzoek naar een laptop voor mijn ict studie.

vooral java applicaties

vereisten I5 of I7
Windows 8
maximaal 15.6 inch scherm het liefst een resolutie hoger dan 1366x768 als het niet anders kan is dat ook goed.

budget maximaal €800,- iets meer mag maar niet veel meer.

mvg,
Mitchel

Ik heb eventjes een filtertje op tweakers los gelaten, genoeg keuze lijkt mij: klik (hier is alleen niet op windows 8 gefilterd, maar dat kan je desnoods er zelf nog op zetten mocht er 7 op staan).

Merk wel op dat er in deze prijsklasse helaas niets is met hogere resolutie dan 1366x768.... :(

bedankt voor de opties ik zal even kijken en dan laat ik weten als ik meer hulp nodig heb.

Ik zou de ASUS bij Mycom kiezen, dat is tenminste een computerwinkel. Ik zou absoluut, maar absoluut, nooit bij de MediaMarkt kopen, de service is echt bagger, ze moeten alles terug sturen en je bent je product dan weken kwijt. Bovendien is hun eigen servicecentrum waardeloos, laatst bracht ik een netwerkadapter terug en heb ik mensen gezien die producten tot 5 keer toe over en weer hadden gestuurd. Dat is altijd hetzelfde geweest daar, wij hadden vroeger een videorecorder: na drie keer reparatie bij de technische dienst van MediaMarkt waar de problemen nooit opgelost konden worden wist de technische dienst van de fabrikant hem wel te repareren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan