Laptop voor volgend schooljaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeDaniel

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2008
Volgend schooljaar ben ik ver van huis en wil dus een redelijk sterke laptop aanschaffen. Waar ik ook nog eens redelijk mee kan gamen.

Nu had ik BTO notebooks op het oog. Er zijn twee moddelen die kwa eigenschappen het zelfde zijn maar toch 150 euro verschillen:

Eerst de goedkoopste:

15v125 Extreme

15,4 inch WSXGA+ X-Black TFT (res. 1680x1050)
Videokaart Nvidia 8600M GT 512 Mb videokaart, DirectX 10
Processor (3) Intel® Core2Duo T9300 2.50GHz - 6 Mb (FSB-800MHz)
Chipset Intel® 965PM / ICH8-M
4 gb 800mhz
Turbo Memory Intel® 1GB Turbo Memory (VISTA)
Harddisk S-ATA 200GB 7200 rpm (16Mb cache)

Prijs 1.198,- (bto) 1.099,- (alternate)

15w26

15,4 inch WSXGA+ X-Black TFT (res. 1680x1050)
Videokaart Nvidia 8600M GT 512 Mb videokaart, DirectX 10
Processor (3) Intel® Core2Duo T9300 2.50GHz - 6 Mb (FSB-800MHz)
Chipset Intel® 965PM / ICH8-M
4 gb 800mhz
Turbo Memory Intel® 1GB Turbo Memory (VISTA)
Harddisk S-ATA 200GB 7200 rpm (16Mb cache)

Prijs 1.313,- (bto) 1.249,- (alternate)

Het enige verschil dat ik zie is dat de en een 9cell baterij heeft en de andere een 6cell baterij.

link:
125v15
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=PN4VC6

15w26
http://www.alternate.nl/html/product/details.html?articleId=-1068300&showTechData=true

Heeft iemand ervaring met een van deze laptops?

Alvast bedankt

PS: vergelijking http://www.alternate.nl/html/shop/product/ProdComp.html?cmd=add&artno=PN4VD3

Laatst bewerkt:
Geen ervaring maar waarom een 15,4 inch scherm voor zo'n dure prijs?

Geen ervaring maar waarom een 15,4 inch scherm voor zo'n dure prijs?

Ik denk vanwege de enorme resolutie:thumb:, Mijn 22'' beeldscherm heeft het zelfde resolutie als die 15,4'' beeldscherm:shocked:

Tsja, het lijkt mij wel handig om een goede accu te hebben, want een Gaming laptop zit binnen no time zonder stroom, het is eigenlijk aan jouw de keus. Want het kan wel zo zijn dat je gamed achter een bureau en dan kan je op netstroom werken, want als je op schoot zit te gamen heb je wel een flinke accu nodig:)

Ik denk vanwege de enorme resolutie:thumb:, Mijn 22'' beeldscherm heeft het zelfde resolutie als die 15,4'' beeldscherm:shocked:

Tsja, het lijkt mij wel handig om een goede accu te hebben, want een Gaming laptop zit binnen no time zonder stroom, het is eigenlijk aan jouw de keus. Want het kan wel zo zijn dat je gamed achter een bureau en dan kan je op netstroom werken, want als je op schoot zit te gamen heb je wel een flinke accu nodig:)

Ja maar ik had gemailed naar bto en die zijden ongeveer zelfde levensduur.

22" schermen laptops zijn zo zwaar aangezien ik er ook mee moet reizen. Als ik reis game ik echter niet maar gebruik ik hem voor rand zaken als ik game sluit ik hem aan op de elektriciteit dus dan raakt hij niet leeg.

en probeer maar eens een 17" laptop te vinden met dezelfde eigenschappen.

Prachtig ding idd maar sponsor jij me 700 eurie?

Haha, ik zit zelf in geldnood:p na een pc van €1.499,- die dingen worden duur tegenwoordig.

Ik vraag me trouwens af hoe het beeld van een 15.4'' scherm eruit ziet met de resolutie 1680 x 1050

Laatst bewerkt:
Haha, ik zit zelf in geldnood:p na een pc van €1.499,- die dingen worden duur tegenwoordig.

Ik vraag me trouwens af hoe het beeld van een 15.4'' scherm eruit ziet met de resolutie 1680 x 1050

Eigenlijk worden ze goedkoper maar de eisen worden steeds hoger en de techniek steeds sneller. Gelukkig kan het na een tijdje niet meer sneller dan het menselijk ook kan waarnemen dus staat de ontwikkeling dan stil.

Gelukkig kan het na een tijdje niet meer sneller dan het menselijk ook kan waarnemen dus staat de ontwikkeling dan stil.

Weet je ik vind dat dus een super theorie ik heb daar nooit bij stilgestaan:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan