Laptop vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blubbr

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2009
Hoe lang mag je eigelijk max op een laptop game want na een tijd begint mijn bureautafel hier flink warm te worden ze :P
Daar juist even zitten game (een klein uurtje) CPU was rond de 40-60grade dus das wel normaal maar begon me gewoon zorgen te maken of dit niet erg is om dat mijn tafel tog vrij warm was toen ik eens voelde.

dat komt omdat een laptop zijn warmte ook kwijt moet, wat normaal bij een desktop pc achter uit de pc gaat komt bij een laptop ook bij de achter of voorkant eruit.

ja dit kan schadelijk zijn voor je tafel (meestal niet) maar dat ligt aan het type tafel :thumb:
verder is 50 60 graden niet schadelijk voor je cpu! zet hem wel NIET op je schoot want dan is het opeens wel erg warm :p

hoelang je mag gamen, op een laptop moet je eigenlijk niet gamen... doe je dit toch dan 2 3 uur en dan pauze ;) maar dat is op pc ook! 15 min pauze per uur is de norm(achja vloeken mag ook niet)

Bedankt! maar dat het nu schadelijk voor mijn tafel is of niet maakt mij niets uit dagt eerder dat het schadelijk was voor mijn laptop:D.

Ben ik ook van plan een van de dagen ga ik wel eens zien voor ene.

Hu? dus die koeler zou ik best niet pakke dan?

het zal zeker helpen alleen ik kijk altijd waar de koeling geleverd moet worden ;) schijf zit links boven en ram int midde onder .,... daar baseerde ik de mijne dus op

moet je even goed kijken waar het bij jou allemaal zit

Bij mij zit het ook allemaal vanboven.. dus welke koeler zou jij me dan kunnen aanraden?

Bij mij zit het ook allemaal vanboven.. dus welke koeler zou jij me dan kunnen aanraden?

elke koeler is goed ;) ze werken allemaal top!

alleen als je KUNT dan moet je even kijken naar waar de ventilators zitten ;) even bij een zaakje langsgaan op internet staat niet altijd alles

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan