laptop vraagt wachtwoord na reset

Status
Niet open voor verdere reacties.

radelooslaptop

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2014
Hallo iedereen, ik heb een samsung NP-N135 laptop die ik 2 weken geleden via recovery solution 4 had herstelt. Ik had de keuze volledig herstel gemaakt terug na 2010 begintoestand, nadat laptop opnieuw wasgestart werd er naar een wachtwoord gevraagd terwijl ik nooit een wachtwoord erop had gezet??
Ik had mn laptop in 2010 gekocht bij Belcompany, al die jaren werd nooit gevraagd na een wachtwoord.
Ik was al na Belcompany geweest en die zeiden dat ze niks kunnen doen. Heel vreemd dus

Kan ik misschien mn laptop op fabriekinstelling stellen?

Hier heb je een mooie tip over hoe je wachtwoord vragen uitzetten kan -->>http://www.pcmweb.nl/tips-en-trucs/windows-7-inloggen-zonder-wachtwoord.html

Ik denk zo maar dat deze optie pas gebruikt kan worden nadat het wachtwoord is ingevoerd. En dat wachtwoord ? Dat is nu juist het probleem, dat heeft hij niet.

Je kunt terug gaan naar de fabrieksinstellingen, er zijn ook programma's te vinden waarmee je een Windows wachtwoord kunt achterhalen of restten via een bootable CD, Zoek eens naar de Ultimate Boot CD of zoek eens op Hirschen.

Hier heb je een mooie tip over hoe je wachtwoord vragen uitzetten kan -->>http://www.pcmweb.nl/tips-en-trucs/windows-7-inloggen-zonder-wachtwoord.html

1)- KLIK op Start

2)- Bij Uitvoeren typ Control Userpasswords2

3)- Vink daar vierkantje UIT ( ! ) Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken

Dat is juist et probleem ik kan niet binnenkomen zonder wachtwoord. Ik zelf ken het wachtwoord niet,
Wanneer laptop opstart vraagt ie na een wachtwoord wat ik zelf niet weet?
Wat moet ik doen zodat et helemaal terug na begintoestand word? Herstellen helpt niet

CMOS batterij eruit halen, kwartiertje wachten en weer terugplaatsen.

:confused: Dat is nu ook beeetje ingewikkeld om op zoiets te reageren ( :( toch ? ) niemand weet ook hier of dat inderdaad een oplossing voor echte eigenaar bestemd is :(

Ik heb geen andere laptop/pc in huis dus die cd branden is geen optie...
En ja van mij mag alles gewist worden, ik heb geen belangrijke bestanden erop staan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja dat heb ik al 2 keer gedaan, en sinds ik et heb herstelt vraagt administratie om een wachtwoord.
Dus met die recovery had ik em op begintoestans herstelt van 2010, opeens vraagt ie om een wachtwoord dus daarom wil ik echt alles verwijderen, account, bestanden, echt alles.

Heb je een basic restore gedaan of een complete restore zoals je in mijn link kan lezen ?

Ik heb complete restore gedaan en er stond iets van 2010 dus heb ik dat aangeklikt en toen nadat ie was opgestart werrd er na een wachtwoord gevraagd

Hoi,

Vreemde zaak.
Maar het lijkt mij dat er best wel iemand in je omgeving is die even een cd voor je brand. Dan ben je zo klaar.....handleiding heb ik al gepost.

En dan knaagt er nog iets aan mij, je zegt dat je geen andere pc of laptop ter beschikking hebt. Waar typ je dit dan op ?

Smartphone, cd branden geen optie want in mn laptop gaat geen cd..

Oke dus dan alleen downloaden en op de usb doen? En dan als ik me laptop start moet ik zeker wachtwoord instellen klikken?

Nee, alle stappen om een opstartbare USB stick te maken staan beschreven.
Vervolgens stel je in het BIOS in dat hij als eerste van USB moet opstarten.
Als je dan opstart met de gemaakt USB stick zal hij daar vanaf booten en dan moet je de stappen doorlopen die ik al eerder geplaatst had

http://decomputer.be/wachtwoord-verwijderen-windows/

@ radelooslaptop

Een quote is om op iets te attenderen maar in dit geval niet echt nodig dus een aantal verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan