laptop warm?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spruiteke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 dec 2010
Woensdagavond kochten wij een laptop. Een Toshiba. Enkel 's avonds en in het weekend wordt deze gebruikt Op zaterdag kregen we vlak na het opstarten een foutmelding. Er was iets met de koeling en hij moest binnen voor service. Binnengebracht en 's avonds weer gaan halen. Ze hadden niks fout gevonden en hadden zo'n melding ook nog nooit gezien. Ze raadde mij aan om de laptop niet op mijn schoot te gebruiken, zou oververhitting geven. Maar reeds na enkele minuten? En datvoor en laptop van 2 dagen oud?:confused:
Mijn oude laptop is 6 jaar en werd niet anders dan op schoot gebruikt en die geeft nog steeds geen oververhitting?
Ook merken we dat we tijdens het typen vaak niet alle letters die we typen op het scherm krijgen. Ook loopt de laptop vaak vast op internet.

Ik vind dit absoluut niet normaal, maar de winkel wil ons een laptopcooler verkopen en de problemen zouden opgelost zijn?

Nu is de laptop een week oud en hij hangt mij serieus de keel uit, het niet volledig weergeven van mijn typen, het vastlopen en constante foutmelding krijgen,werkt mij serieus op mijn zenuwen.
Maar wat doe ik eraan als de winkel het maar normaal vind?

@Spruiteke
volgende keer even een eigen topic aan maken het is niet zo netjes om iemand anders zijn topic te gaan schrijven over een ander probleem

verder raad ik je aan om gebruik te maken van je garantie en het product terug te sturen naar de winkel want hij werkt niet naar behoren (laptop hoort geen fout meldingen te krijgen)
dus zij moeten dit kostenloos oplossen
je hebt 2 jaar garantie volgens europese regels
dus maak daar gebruik van! jij bent de klant er is namelijk al bewezen dat het product niet naar behoren werkt!
vraag RMA aan!

de winkel moet het contact aan gaan met de fabrikant of leverancier...
toshiba is top merk wat dat betreft
neem aan dat zel wel een oplossing kunnen vinden

Laatst bewerkt:
Mod edit

@Spruiteke:Welkom op Helpmij.nl

Ik heb je vraag een eigen plaats gegeven.Inbreken in iemand anders zijn/haar topic is idd niet gewenst(lees toegestaan)op Helpmij.nl

Succes met je vraag.

@Firestorm:Graag de knop 'meld misbruik' gebruiken.En laat het verder aan de Mods over.

Goedemorgen,

Ik zou terug naar de winkel en laat hun dit goed regelen maak dus aanspraak op je garantie.
Wil deze niets doen dan zou ik bij Toshiba zelf aanspraak maken op de garantie normaal is dit niet en zeker niet voor een Toshiba.

Beter nog.... laat je niet met een kluitje het riet in sturen, en verlang dat het complete apparaat direct wordt vervangen. Het is niet normaal dat het ding uit de doos direct in de reparatie moet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan