laptop? wat is een goede ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vipertronic

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2005
3 vraagjes

wat is nou een goed merk laptop ? ik bedoel over het algemeen de een zweert bij packard bell de ander bij asus en de ander koopt weer een aldi medion. iemand slechte ervaringen met een merk ?

wat beter te nemen een amd 64 bits turion of een pentium centrino processor ?
zodat eventueel vista er in de toekomst ook op kan

als de nieuwe laptops met windows vista uitkomen zakken de prijzen dan van de laptops die al uitgerust zijn met xp? zo ja lijkt me dat ik dan beter ff kan wachten

Met alle respect, maar dit is een vraag als: wat is een goed merk auto?
Geen zinnig woord over te zeggen.
Wat je zelf al aangeeft. De 1 zweert bij merk A, de ander bij merk B.
Ik ben bijvoorbeeld erg tevreden over Toshiba met een Centrino, omdat ik hem vaak gebruik op plaatsen war geen netstroom is.
Wanneer je altijd op een plek werkt met netstroom neem je een andere processor.
Zoek even op dit Forum en je staat versteld hoe vaak deze vraag al is gesteld en "beantwoord".

ik vraag het omdat een gewone pc je beter uit componenten kan maken doe ik zelf ook maar dat kan nl niet met een laptop dus ben je merkgebonden. en over een normale pc ben ik helemaal niet tevreden als het over een compaq of packardbell gaat. het kan zijn dat een laptop merk b.v. zwak is met een bepaalt iets of dat je adviseert een laptop in een pc winkel winkel te kopen en niet via een supermarkt of internet (dell).

als je niet vraagt weet je het niet en ik heb het nu over bepaalde laptop merken

Laatst bewerkt:
Dan kan je ook even wat merken intoetsen op www.kieskeurig.nl
Daar krijg je een hoop gebruikers ervaringen te lezen.
Volgens mijn bescheiden mening worden er vanaf een bepaalde prijsklasse niet echt slechte laptops meer gemaakt.
Dus is het afhankelijk van wat je ermee wilt gaan doen.

ok zal daar eens kijken

misschien ook een goed idee een pc blad kopen met een laptop test

zal jullie niet meer storen :thumb:

bedankt vraag opgelost hahaha :D

Ik denk dat je eerst moet vertellen wat je er mee wilt gaan doen en wat je budget is. Wil je gaan wachten op notebooks met Vista dan kun je ongeveer nog een jaar gaan wachten

vipertronic zei:
3 vraagjes

wat is nou een goed merk laptop ? ik bedoel over het algemeen de een zweert bij packard bell de ander bij asus en de ander koopt weer een aldi medion. iemand slechte ervaringen met een merk ?

wat beter te nemen een amd 64 bits turion of een pentium centrino processor ?
zodat eventueel vista er in de toekomst ook op kan

als de nieuwe laptops met windows vista uitkomen zakken de prijzen dan van de laptops die al uitgerust zijn met xp? zo ja lijkt me dat ik dan beter ff kan wachten

wel als prijs geen belang heeft kijk dan maar eens naar de dell xps m170 binnekort komt deze ook uit met de mobiele versie van de 7800gtx man oh man! hij haalt meer dan 70fps op doom3 en je kan zonder problemen battlefield 2 op hoogste resolutie en alles op high aan zeer vlot zelfs. somige mensen moge zeggen over dell wat ze willen maar de gen2 was al een schatje nu nog de m170 dat is de krachtigste laptop voor de moment hij is ultra silent en gwoon coole behuizing met al dei LED's waarvan je de kleur zelf kan regelen
nadeel is dat dit schatje met heel veel dell crap software meekomt en dat je voor de minimum configuratie(1gb ram , 2.13 m780 intel processor=geloof mij ide is goooeed!,6800 go ultra,80gb hdd 5400 rpm, en nog wa andere nest)2050 euro moet neertellen. je moet maar eens een kijkje nemen op www.dell.be . ik krijg zo een schatje voor mijn verjaardag en ik heb er al heel wat positieve reviews over gelezen.is deze echter te duur zou ik voor een acer gaan

over die processor xps word niet gelverd met een celeron maar met een krachtige silent M processor

over die windows vista : tjaa eehm.. bij de meeste laptops krijg je nog altijd xp bij

iedereen met problemen over de xps : contacteer mij nicovergauwen@hotmail.com ik weet er heel veel over over deze notebook

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan