Laptop wel verbonden, maar internet werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter OGF
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

OGF

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2015
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem. Mijn netwerk is wel verbonden op mijn laptop, maar ik geen internetverbinding, zowel chrome als spotify en games. ik gebruik windows 8. Het begon eigenlijk vanmorgen, ik zat op youtube en te gamen, toen ineens kwam er van mijn anti malware programma een balkje omhoog met iets van een aanvraag om de DNS te veranderen, ik drukte hierna op blokeer (ik denk dat dit er echt mee te maken heeft). Hierna kon ik op mijn spel door blijven spelen, maar nieuwe sites op chrome verbonden niet meer. Hierna heb ik mijn PC opnieuw opgestart en sinds dien doet mijn wireless internet het helemaal niet meer (wel verbonden). Op alle andere PC's en telefoons doet het internet het uiteraard wel, anders lag het aan mijn router.

Wat ik heb geprobeerd:
Op de ethernetkabel aangesloten, deze werkt wel, windows en driver updates geinstalleerd.
Het anti malware programma geunietalleerd
Ik heb in de cmd wat geprobeerd maar hij las mijn commands niet.
Wifi uitgeschakelt en weer ingeschakelt.

Ik las op een andere topic om mijn netwerkaddapters te verweideren maar dat krijg ik niet voor elkaar.

Ik ben hier eigenlijk al de hele dag mee bezig, maar ik krijg het maar niet voor elkaar, zou iemand mij hiermee aub kunnen helpen?

Alvast bedankt!

Gr Robin

Koppel de kabel tussen je pc of router en de modem los. Dit kan een USB-kabel of een Ethernet-kabel zijn.

Schakel de modem uit met de aan/uit-knop aan de voor- of achterkant van de modem. Als de modem geen aan/uit-knop heeft, koppel je het netsnoer aan de achterkant van de modem los of trekt u de stekker uit het stopcontact.

Wacht enkele minuten voordat je de modem weer inschakelt en de kabel tussen de pc of de router en de modem weer aansluit.

Start de computer opnieuw op.

Test de verbinding om te zien of je toegang hebt tot internet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan