Laptop werkt maar in twee kamers

Status
Niet open voor verdere reacties.

eric2001

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2001
Hallo,
Hier een vreemd probleem. De laptop van een vriend van mij gaf bij hem steeds een blue screen. Hier aanvankelijk ook, maar in twee kamers blijft hij gewoon aan, zowel op netstroom als op de accu. Zo gauw ik naar een andere kamer loop krijg ik weer een blue screen, Ook opstarten gaat daar niet. In die kamer waar hij het wel doet heb ik net als in de andere kamers geen randaarde.

Heeft iemand weleens iets over zo'n probleem gehoord.

Bij voorbaat dank,
Eric

Nee ik heb er nog nooit van gehoord. Maar wellicht kan je proberen de drivers van wlan kaart te vervangen door nieuwere. Dat is enige waar ik zo snel aan kan denken.

Ik heb zojuist de (wireless) netwerkkaart uitgeschakeld en het lijkt erop dat het nu werkt. Alleen verklaart dat nog niet waarom hij in die ene kamer wel werkte. Kan het te maken hebben met de aanwezigheid van een router?

Tja, het kan met het signaal te maken hebben. Vooralsnog vind ik het een apart probleem.

Het lijkt erop dat het probleem opgelost is. Het is echter in combinatie met het uitschakelen van het virtueel geheugen, want als ik het wisselbestand weer instel dan crasht 'ie gelijk weer.
Nog wat experimenteren met de grootte.
In elk geval thnx

Eric

Ik heb een soort gelijk vaag probleem met een laptop van een klant gehad. Thuis alleen maar bluescreens, op de zaak niets aan de hand.

Dit bleek aan een defecte harddisk te liggen. Waarom het op de ene lokatie wel goed gaat en op de andere niet, is nog steeds een raadsel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan