Laptop werkt niet na verwijderen scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjappi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 okt 2012
Nadat het scherm van mijn 5 jaar oude packard bell easynote m... kapot is gegaan heb ik deze verwijderd en de laptop aan een los scherm gekoppeld. Mogelijke problemen met de wifikabel zijn voorkomen. alleen start de laptop niet volledig op. tijdens het laden van het bureaublad komt deze foutmelding:22102012668.jpg

wanneer ik het kapotte scherm weer aansluit (alles zoals het zat) werkt alles wel gewoon.

hoe kan ik er voor zorgen dat de laptop ook zonder dat het kapotte scherm aangekoppeld is werkt?

vriendelijke groeten

Hoi,
Welkom op Helpmij ;)
Je extern scherm instellen als hoofdscherm.

Windows 7 = Windows-toets + P

Anders r.muisknop op je bureaublad en als je daar je 2e scherm ziet, die instellen als hoofdscherm.
Als je alleen je achtergrond ziet op je externe beeldscherm, dan is je laptop ingesteld als hoofdscherm.
Bron: deMan

Ik heb even gekeken of ik kan vinden wat je bedoeld, maar als ik bij beeldscherm instellingen kijk is de functie "dit scherm in stellen als hoofdscherm" grijs (niet mogelijk om aan te vinken). Buiten dat is vanochtend tijdens het opstarten ook mijn laptop scherm weer aangegaan, en is het onmogelijk om mijn bureaublad enkel op het externe scherm weer te geven. (opnieuw is deze optie niet aan te vinken).
zijn er nog andere opties?

Oké, ik heb na een beetje geprobeerd te hebben nu voor elkaar dat mijn externe scherm mijn hoofdscherm is geworden. Kan ik dan nu veilig het laatste stekkertje van mijn originele laptop scherm loskoppelen zodat enkel nog het deel met het toetsenbord overblijft?

vriendelijke groeten

Ik heb het scherm verwijderd en alles werkt perfect!

Enorm bedankt voor de hulp!

Groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan