Laptop wil niet aan..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eriksloothaak

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 sep 2011
Berichten
3
Beste mensen,

Ik heb 2 weken geleden een nieuwe Dell Inspiron N5110 gekregen van school..
Alles werkte prima en presteerde goed tot vandaag.
Vandaag op school heb ik hem nog gebruikt en er was niks aan de hand tot dat ik hem thuis aan wou doen.
Namelijk als ik de aan/uit knop in druk gebeurd er niks, maar als ik hem aan de stroom leg (of batterij er opnieuw in doe) gaat hij aan zie je het boot(loading) scherm van Dell en dan als het balkje vol is piept hij en valt hij uit. Ook krijg heb ik het idee dat er iets los is want als ik de laptop beweeg lijkt het of er iets los in zit.

Ik heb hem niet gestoten en heeft ook geen waterschade opgelopen en heb niks overgeklokt.

Mischien weet iemand wat ik er aan kan doen?

Mvg,
Erik Sloothaak
 
Laatst bewerkt:
Hoi !

Als er binnenin wat ligt te rammelen moet je de laptop gewoon terug naar school brengen !

Zelf open maken o.i.d.is absoluut niet aan te raden, tenzij je ervaren PC-monteur bent.

Greetz,

Harry.
 
@Erik Sloothaak:Welkom op Helpmij

Ik heb je topic verplaatst naar sectie laptops.


Wat betreft je reactie op de opmerking van Probleempjes:Mij lijkt toch echt dat hij dit serieus meent en goed bedoelt is.Een laptop van 2 weken jong en nu al problems.....afijn vul de rest maar in.
 
Aub een serieuse reactie op mijn vraag hier heb ik niets aan

U vraagt, ik antwoord..


Terug naar de technische dienst op school, daar het probleem melden en desnoods laten zien wat er niet werkt. Dan vragen of er een vervangende (nieuwe!) laptop geregeld kan worden, of dat deze gerepareerd word. Laat ze ook even alle data van de schijf backuppen zodat je zelf niks kwijtraakt.

Zo beter? :rolleyes:
 
Ik heb het probleem op gelost ik heb een ervaren monteur gevraagd en samen met hem opengemaakt en daaruit bleek dat het aan/uit knopje iets los was geraakt waardoor hij niet meer werkte en een kleine storing in het moederbord veroorzaakte waardoor hij steeds uit viel.

Probleem opgelost.

Ik ga inderdaad nog even naar de technische dienst op school om te vragen hoe dit heeft kunnen gebeuren en hoe ik het eventueel kan verkomen.

Dank u voor jullie reacties

Mvg
 
Ik ga inderdaad nog even naar de technische dienst op school om te vragen hoe dit heeft kunnen gebeuren en hoe ik het eventueel kan verkomen.

Dank u voor jullie reacties

Mvg


Vrijwel onmogelijk om dit te voorkomen. Dit soort dingen gebeuren of gebeuren niet, net zoals een dode pixel, als je pech hebt, heb je die bij de 1e keer dat je een scherm aanzet al. Maar je kan ook geluk hebben, en al 2 jaar lang een scherm bijna 24/7 aan hebben staan en nergens last van hebben.

Trouwens, ik had liever gezien dat je direct naar school was gegaan. Aangezien de leverancier van laptops, vaak de garantie laten vallen zodra er aan de laptop geprutst is (excl. hardeschijf/werkgeheugen als ik het goed heb)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan