Laptop wil niet meer aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emily14

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
ik heb sinds juli vorig jaar een laptop gekocht. ging allemaal goed niks aan de hand. Maar de laatste paar maanden viel mijn laptop uit, waarschijnlijk omdat hij dan te warm word. Dus ik had een laptopkoeler gekocht, die heeft ook een tijdje gewerkt maar later begon hij weer uit te vallen.
Een paar weken geleden viel mijn laptop weer uit en ging hij uitzichzelf aan, als hij eenmaal opgestart was deed hij het een paar minuten en viel daarna weer uit en startte hij weer uit zichzelf op. zo ging t een tijdje door.
Alleen nu heb ik dus een probleem, want laatst gebeurde het weer dat hij uitviel, maar nu wil hij dus niet meer aan.
als ik myn laptop aandruk, dan valt hij automatisch na een paar seconden weer uit, gaat weer aan, valt weer uit en zo kan hij denk ik wel de hele dag doorgaan.
ik heb al geprobeerd met een stofzuiger vanaf de buitenkant de ventilators schoon te zuigen en ik heb al perslucht geprobeerd vanaf de buitenkant.
maar het helpt niet.
de enige oplossing die ik weet is door hem open te maken en dan met perslucht schoonspuiten
maar ik weet niet of dat goed is enzo.
ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik wil graag weer op mn laptop kunnen

Typisch Acer probleem inderdaad, oververhitting.

Je hebt nog garantie, dus maar terug naar de winkel, alleen, Acer kennende ben je hem wel even kwijt...

dan heb ik misschien wel een probleem want ik heb hem besteld via internet en ik weet die site niet meer..

eh ja die moeten we ook nog wel ergens hebben maar ik heb geen idee waar x.x

ik weet inmiddels de site,
bon nog niet gevonden. maar kan ik aan de hand van die site mijn laptop ook terug sturen?
zoja, hoe moet ik dat terug sturen enzo dan? of heb ik echt die bon nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan