Laptop wil niet meer opstarten!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nipponsei

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
hallo mensen,

ik heb hier een laptop die niet meer wil opstarten doordat er niet zorgvuldig mee om is gegaan en er waren 80 virussen op gekomen -.-

nu is het mijn taak om te kijken of ik de boel nog kan omdraaien.

probleem is alleen dat ik niet ver kom. na het laden van het windows xp scherm komt hij in het scherm waar hij alle accounts laat zien. maar nog voordat ik iets kan doen krijg ik een BSOD en zit ik vast.

de bsod geeft het volgende weer:

STOP:c000021a {onherstelbare systeemfout}
het systeem process windows logon process is onverwacht afgebroken
met de status: 0x00000005 (0x00000000 0x00000000)
het systeem is afgesloten

ik kan nog wel in veilige modus inloggen. maar ik kan geen systeemherstel uitvoeren. hij blijft dan hangen. ik had met avg al op virussen gescant en het meeste al verwijderd maar ook dat heeft geen succes gehad.

weet iemand hier een oplossing voor zonder dat ik alles opnieuw moet installeren en zonder dat ik alle data verlies?

Als je 80 virussen heb gaat het niet erg goed. Misschien kan je hem opnieuw installeren. Een frisse start

jah probleem is dat ding is van een gebruiker en die heeft nogal wat data en instellingen die hij niet kwijt wil.

hoe voorkom ik dat ik dat kwijt raak?

Tja dat is dan denk spijtig voor diegenen. Want ik denk dat zijn data dan nu wel virussen in zitten, aangezien het er 80 zijn

om precies te zijn waren het er 79 waarvan 2/3 ongeveer trojan horse backdoors. de rest gewoon spyware en troep.

hoe kan ik vanuit veilige modus zeker zijn dat dat ding virusvrij is?

en

werkt een externe hdd vanuit veilige modus?

voordat ik dat uitprobeer wil ik eerst zeker zijn dat dat ding virusvrij is, ik wil niet dat ik virussen of andere rommel meeneem op mijn externe hdd...

dus kan iemand zekerheid bieden?

opnieuw geinstalleerd en de meeste data nog weten te redden. iig bedankt voor de reacties :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan