Laptop wil niet meer uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

nancje

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2007
Hallo,

Ik heb een erg groot probleem met mijn laptop. (Het is een mini laptop (weet niet of dit van belang is)) en als ik hem uitschakel dan doet hij dat wel, maar hij start daarna gewoon automatisch weer op. Ik kan hem nog wel standby zetten of gewoon de uitschakelaar indrukken een tijdje, maar dat is niet echt de goede manier en dan geeft tie ook zo'n melding bij opstarten dat hij fout is afgesloten.

Wie heeft hier de oplossing voor?? Want ik stond namelijk laatst op school met een lege laptop waarvan ik dacht dat hij vol was, want ja hij was in de nacht gewoon leeg gelopen doordat hij weer aangegaan was.

*Systeem herstel werkt niet, want dan geeft hij bij opstarten foutmelding dat hij niet juist is afgesloten en dus geen systeemherstel heeft uitgevoert.

als je laptop weer opnieuw opstart, dan gelijk uitzetten.
dan hoeft hij geen systeemcontrole te doen.

als je laptop weer opnieuw opstart, dan gelijk uitzetten.
dan hoeft hij geen systeemcontrole te doen.

bedankt voor je antwoord, maar ik vind het nog steeds niet de goede manier. er moet een oplossing voor zijn lijkt mij.

dus ik wacht rustig af tot iemand met de oplossing komt...

maar zo is je pc niet slecht afgesloten
zodra je weer koud opstart
en kan je systeemherstel doen,
dat bedoelde ik te zeggen.

maar zo is je pc niet slecht afgesloten
zodra je weer koud opstart
en kan je systeemherstel doen,
dat bedoelde ik te zeggen.

ik heb het geprobeert, maar het werkt niet, helaas. als ik namelijk systeemherstel wil doen sluit hij gewoon vanzelf af, ik kan niet kiezen om opnieuw op te starten.

klinkt als een virus, volgens mij staat er op dit forum info over hoe je die preventief kan opsporen en verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan