Hallo,
Ik heb een Inspiron 510m(gwn voor internet), hij was traag dus ik ging hem opnieuw installeren. De eerste keer was het gelukt om gwn weer xp te installeren, maar hij was alleen maar trager geworden(15 minuten voor opstarten). Dus ik ging linux-xp installeren. Prima hij werkte perfect alles ging snel. Maar ik hou niet zo van linux
. Dus ging ik xp maar weer installeren. Ik boote hem van de cd, klikte op een willikeurige toets. Maar dan blijft het zwarte scherm gwn staan. Ik heb hem een uur laten staan en er was niks gebeurd. De error is telkens:"Windows setup has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience. En dan als tip, misschien helpt dit, want ik weet niet wat het betekent. Choosing dynamic update during setup will possibly remedy this error." Xp heeft er gwn opgelopen, dus ik snap niet wat het probleem is. Misschien de hardware, en als dit het geval is, hoe kan ik dat checken?? Jullie hoeven niet te komen met koop een nieuwe, want dan gooi ik hem wel wel
. Zelf heb ik wel een betere laptop.
Type processor Intel Pentium M
Afmetingen (H x B x D)
Gewicht 2400 gram
Accu
Aansluitingen
Videokaart geheugen 64 MB
Videokaart type Intel Extreme Graphics
Mediastations Ja
Harde schijf (GB) 40 GB
Beeldscherm resolutie 1024 x 768
Beeldscherm grootte 15 inch
Intern geheugen (max) 512 MB
Kloksnelheid 1700 MHz
Ik heb een Inspiron 510m(gwn voor internet), hij was traag dus ik ging hem opnieuw installeren. De eerste keer was het gelukt om gwn weer xp te installeren, maar hij was alleen maar trager geworden(15 minuten voor opstarten). Dus ik ging linux-xp installeren. Prima hij werkte perfect alles ging snel. Maar ik hou niet zo van linux

Type processor Intel Pentium M
Afmetingen (H x B x D)
Gewicht 2400 gram
Accu
Aansluitingen
Videokaart geheugen 64 MB
Videokaart type Intel Extreme Graphics
Mediastations Ja
Harde schijf (GB) 40 GB
Beeldscherm resolutie 1024 x 768
Beeldscherm grootte 15 inch
Intern geheugen (max) 512 MB