laptop win7 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

mark1993

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2011
goedeavond mensen

ik heb een probleem dat ik wil graag oplossen

ik heb bij iemand een laptop (asus) win 7 gekregen of ik hem wil nakijken

er zaten heel veel troep erop dus ik doe een schone win7 erop

zo zegt zo gedaan de setup ging prima en de andere gegevens ging prima maar dan komt het probleem

de laptop moets opnieuwe gestart worden eerst krijg je de asus logo ervoor en dan win loading setup en dan starting win en dan krijg ik een melding dat de recovery weg is terwel ik hem op c heb gezet

wat is het probleem want dit heb ik nog nooit meegemaakt

zie de meldig (foto) van de recovery foutmelding

mvg mark IMG_0135.jpg

Hoe wil je opnieuw installeren.
De foutmelding geeft de indruk dat je een dvd gebruikt om een recovery terug te zetten.
Blijkbaar heb je of is de schijf ooit geformateerd en is de recoverypartitie hierbij verwijderd.

Is het wel een originele installatie dvd waarmee je dus wilt installeren?

Een recovery ( zo aanwezig op de harde schijf) zet je terug via opstarten en indrukken van een F?? toets, dan wel via opstarten van een gemaakte recovery op dvd's.

Laatst bewerkt:
Indien deze melding bij fabrieksherstel verschijnt, raad ik aan contact op te nemen met de fabrikant van de computer.

@zoefff nee want deze dvd heb ik gebruikt om windows te installeren dat had ik ook bij de andere asus gedaan nee het is een iso bestand en de recovery staat niet op c die staat ergens anders dat weet ik heel zeker en ik kan ook niet in de bios komen

@manamana is er ook een mail contact ervan

Is er geen bon meer van, anders even de eigenaar vragen.

Laatst bewerkt:
ik zal straks even vragen waar de laptop weg komt want dit heb ik nog nooit meegemaakt die melding

Mark neem anders even contact op ze helpen je graag hoor. Klikje

En hier wat algemene voorwaarden, Klikje Ik zou hem proberen terug te geven of zo.

Laatst bewerkt:
Gewoon proberen een andere versie van Windows 7 ipv de originele recovery op te doen.
vergeet daarna wel niet ff een dvd te branden met alle windows 7 drivers en te runnen.

ik heb de gewoon win7 dvd met alle versie en hoe kan ik dat doen als ik niet in de bios kom

Je kan geen WinDVD hebben met ALLE versies!!!!!
Althans dan zijn we niet LEGAAL bezig.

Je zou kunnen proberen de boat laoder te repareren.
Heel veel tips gaan in die richting, lees eerst goed door:
https://www.google.nl/search?q=cann...j7&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8

deze , de 1e lijkt me zeker van toepassing
http://answers.microsoft.com/en-us/...overydat/4356b25e-41cd-4e7a-8847-56703fbbffce
Hello,

This big Red error is caused because de MBR is corrupted after installation.
This happens often on machines with restore partitions, follow the steps bellow and you have a fine running WIN7 system

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan