(Laptop) WIndows xp installeren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

janto10

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Hoi , ik wilde Xp installeren op een laptop maar dat wilde niet: hij laad setup, en dan de files..dan moet ie doorgaan naar partities scherm maar dat doet ie niet..hij gaat meteen naar opnieuw opstarten.. Hard disk had beschadigde sectoren dus een nieuw maar probleem is nog.. dus ik denk het geheugen? die test loopt nog dus update volgt,

nu is mijn vraag...komt dit door unattend setups..dat er misschien een error komt en dat ie dan auto op enter drukt ofwa?

Gr

Meschien nog windows 98 Thuis liggen Als je die hebt probeer die te installeren en van daar XP

Hoi , ff ter info de laptop is een Gateway solo 9500..en ik heb al 2 cds gebrobeerd en het wil niet... Gaat files laden en dan als je op enter moet drukken ( eerste scherm in setup) gaat ie meteen naar opnieuw opstarten dus je ken niks doen...heb ook al w98 geinstalleert en vandaar upgrade..maar dan doet ie weer hetzelfde..

lappietop

heb je memtest al gedraaid????geen problemen???
probeer dan fdisk verwijder al je partities formatteren dan de Windows schijf erin dan zou het moeten lukken (als je Windows schijf geen upgrade schijf is):)

:)

yup memtest gister 2 uur laten draaien.. en heb al de hele schijf gewist en new partitie aangemaakt..doet nog steeds hetzelfde..heb ook al voor verificatie..de setup files naar hd gekopieerd en toen in dos xp geinstalleert..maar nog steeds zelfde probleem..

Het gaat om een laptop uit 2001? Er zat standaard geen XP op?
Als bovenstaande klopt heb je waarschijnlijk een bios-update nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan