Laptop word te heet/wat kan ik vervangen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

NeedForSpeed

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2008
Hallo Helpmij,

Ik heb vandaag twee vragen ik heb een Acer Aspire 5750G die gewoon temperaturen haalt van rond de 90-93 graden tijdens het gamen.
Laptop cooler wil ik dus aanschaffen en dus de vraag welke werkt goed? (heb ook al nagekeken voor stof en dat is goed hij draait gewoon teveel en teluid).

Volgende vraag is wat valt er allemaal in mijn computer te vervangen, heb een dxdiag met informatie van mijn laptop bijgevoegd.

alvast bedankt zoals gewoonlijk!

Bijlagen

Welke component wordt 90-93 graden en hoe heb je het gemeten?

Waar heb je de laptop op neergezet? Meestal wordt de laptop te warm als hij bijv op een oppervlakte ligt waar de lucht niet erbij kan.

Soms helpt het al een boel als je (de achterkantvan ) je laptop op een verhoding zet zodat de ventilator beter zijn werk kan doen (doen alle fans het nog goed? en zijn ze niet vol stof?)

Hoe weet ik of ze het goed doen? Nee ze zijn niet vol stof er zit er maar 1 in trouwens.

Hoe oud is de laptop, en heb je ook werkelijk gedemonteerd? want binnenin komt de meeste stof wat je van buiten niet kunt zien. Die tip van kees zou ik ook proberen!

ze horen bij hoge temperature harder te gaan werken (hoor je ze?) en je kunt het voelen bij de uitgang in de behuizing

zijn flinke temperaturen. Voel je hem ook echt zo warm? kan me alleen bedenken een betere fan erin te zetten, wel goed informeren of deze goed past. Goed oppassen in ieder geval want een doorgebrande CPU gaat je kosten..

Ja daarom, heb al een cooler aangeschaft ik ga informeren. Hebben jullie een idee of hij te vervangen is? en ja hij voelt ook echt warm aan.

Laptop's staan algemeen bekend om hoge temperaturen maar dit is een beetje overdreven warm inderdaad. Je moet goed letten op de afmetingen van de laptop en de koeler, ik heb geen ervaring ermee maar ik geloof dat je het onder de laptop kunt plaatsen zonder al te veel moeite.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan