Hallo,
Ik heb een Asus K53S - SX174V
Systeeminformatie:
CPU-type; Intel Core i7 2630QM
Snelheid; 2GHz
Moederbordchipset; Intel Mobile HM65
Geheugengrootte; 4GB
Geheugentype; DDR3 (SODIMM)
Hardeschijftype; 5400rpm
Opslagcapaciteit; 500GB
De laptop is net 2 jaar oud, en in Juni 2012 in de HDD nog vervangen (met garantie).
De laatste tijd begint de laptop erg langzaam te worden, en steeds vaker vast te lopen bij de simpelste handelingen.
Ik ben bijvoorbeeld bezig met het uitzoeken en sorteren van al mijn foto's, en als ik op de optie 'nieuwe map' aanmaken klik,
loopt hij al heel vaak vast. Enorm irritant. En het openen van programma's e.d. wordt ook steeds langzamer.
Ik heb het programma CCcleaner al gestart, maar dit heeft geen verschil gemaakt.
Wat zijn voor mij nu de handelingen die ik het beste kan uitvoeren?
Mocht er meer info nodig zijn, hoor ik dat wel.
Alvast bedankt.
Ik heb een Asus K53S - SX174V
Systeeminformatie:
CPU-type; Intel Core i7 2630QM
Snelheid; 2GHz
Moederbordchipset; Intel Mobile HM65
Geheugengrootte; 4GB
Geheugentype; DDR3 (SODIMM)
Hardeschijftype; 5400rpm
Opslagcapaciteit; 500GB
De laptop is net 2 jaar oud, en in Juni 2012 in de HDD nog vervangen (met garantie).
De laatste tijd begint de laptop erg langzaam te worden, en steeds vaker vast te lopen bij de simpelste handelingen.
Ik ben bijvoorbeeld bezig met het uitzoeken en sorteren van al mijn foto's, en als ik op de optie 'nieuwe map' aanmaken klik,
loopt hij al heel vaak vast. Enorm irritant. En het openen van programma's e.d. wordt ook steeds langzamer.
Ik heb het programma CCcleaner al gestart, maar dit heeft geen verschil gemaakt.
Wat zijn voor mij nu de handelingen die ik het beste kan uitvoeren?
Mocht er meer info nodig zijn, hoor ik dat wel.
Alvast bedankt.