Laptop wordt ontzettend heet tijdens gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JustRob

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2009
Hallo,

Steeds als ik World of Warcraft speel wordt mijn laptop (Alienware M11x) ontzettend heet en na ongeveer een half uur / uur valt hij uit.

Ik vermoed dat er binnen veel stof zit, alleen ik kan de laptop niet open krijgen want ik heb niet zo'n kleine schroevendraaier en de schroefjes zijn al een beetje dol dus met een grotere is onmogelijk.

Wat kan ik nu het beste doen?

Dag JustRob,

Met mijn Laptop heb ik hetzelfde probleem ongeveer gehad, maar dan met League of Legends.
Wat voor mij in eerste instantie oplossing bood was een koelelement onder je laptop plaatsen zodat deze schuin omhoog staat waardoor er betere koeling kan plaatsvinden. Ik heb dit gedaan met een rare grote gum, wat nog steeds werking biedt. Mocht dit niet lukken is het aan te raden naar een bouwmarkt te gaan en een schroevendraaier te kopen en een spuitbus waar lucht uit komt. Anders kun je ook naar een computer speciaalzaak en kijken of deze dit voor je kunnen uitspuiten. Hoop dat hier een oplossing bij zit voor je ;)

Nou een koel element heb ik niet dus dan zal het wel de bouwmarkt of de computer zaak worden

Hallo

mijn laptop (Alienware M11x) ontzettend heet en na ongeveer een half uur / uur valt hij uit.

Ik vermoed dat er binnen veel stof zit, alleen ik kan de laptop niet open krijgen

Deze specifieke laptop ken ik niet , maar bijna alle laptops kun je zuiver maken zonder deze te openen.

Hoe staat hier # 19 :

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/616055-ventilator-probleem?highlight=laptop+zuiver+maken

Hopelijk voor u sleept deze situatie nog niet te lang aan , en is de thermisch geleidende pasta nog niet uitgedroogt , want dan helpt enkel stofvrij maken uiteraard niet meer .

Die "persluchtflesjes" bezitten niet genoeg druk en debiet om een "te fel vervuilde" heatpipe grondig zuiver te maken.

peter

Zo'n compressor heb ik ook niet dus die zal ik dan eerst moeten halen denk ik, maar probeer eerst wel of het gewoon met een klein schroevendraaiertje gaat. Een tijd terug was er namelijk een monteur van Dell hier om een nieuw beeldscherm erop te zetten, en die had wel de juiste schroevendraaier om hem open te krijgen (toen heeft hij hem ook gelijk schoon gemaakt van binnen, alleen dat is al weer een flinke tijd geleden).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan