Laptop wordt trager gedurende de dag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johanjohan

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2010
Beste mensen, ik weet niet goed of ik met deze vraag hier op de goede plek ben binnen het forum, anders zeg 't maar, dan verplaats ik 'm. Mijn laptop (HP Compaq 6710b, 2007, intel centrino duo, windows xp pro) wordt sinds een tijdje steeds trager in de loop van de dag. Met name als er meerdere programma's open staan, ook internet, begint-ie te haperen. Elke ochtend schoont ccleaner 'm bij 't opstarten. Ideeën?

Dank!
Johan

Ideeén

ja ik heb wel 1 idee die gebruik ik ook:)
ik heb een laptop compaq presario en ik gebruik telkens als ik de latop opstart start ik "Game Booster" het stopt de nutteloze processen en de PC word sneller.
in de laptop zit een G103m Videokaart en ik kan zelf Left4dead 2 en Call of duty modern warface 1 & 2 Spelen !! low/mid Quality.
ik zou zegge Probeer het uit :)http://download.cnet.com/Game-Booster/3000-18512_4-10913645.html?part=dl-6271865&subj=dl&tag=button
met 2 stappen loopt je PC stukken sneller !
1, Open "Game Booster"
2, Start "Game Modus"

:thumb:

ga eens naar uitvoeren(hotkey : windows+r) en voer msconfig in. daar kun je in het tabblad opstart programmas uitkiezen welke programmas je wilt laten opstarten, als je alle nutteloze applicaties wegvinkt scheelt dat al en hoop. en net als joeyhaas al zegt helpt gamebooster o processen af te sluiten dat kan je zelf ook doen en ook voorkomen dat ze opstarten in msconfig onder services

Hallo

Of ... deze laptop eens stofvrij maken.

Misschien klokt hij zichzelf terug omdat deze te warm wordt.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan