Laptop wordt warm

Status
Niet open voor verdere reacties.

kohryo

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2013
Goede morgen,

Zoals de titel al doet vermoeden zit ik met een warmte probleem. Mijn ventilator maakt over uren maar lijkt de temperatuur niet naar beneden te krijgen. Ik heb een Asus X59SL met Windows 7.

De temperaturen, nu ik dit bericht aan het type ben.
Speedfan1.png

De temperaturen, na een potje league of legends (35 min), dit is net na het spel hier zijn de temperaturen al zo'n 5 graden gedaald.
Speedfan2.png

Wat ik al geprobeerd heb:
1. De laptop stof vrij gemaakt, door de laptop open te maken. (Was eigenlijk geen stof aanwezig.)
2. Ik heb de ventilator vervangen, door een ventilator uit een zelfde type laptop die niet te warm wordt, er is geen verschil. (De ventilator lijkt me dus niet het probleem.)

Zijn er nog meer optie die ik heb, of weet iemand waar het aan kan liggen??

Hoi,

Zelf niet z'n fan van speedfan kik eens met speccy of pcwizard die vertrouw ik even beter.

Ik heb het programma speccy gedownload en deze summary geeft hij aan.
Speccy1.png

Ik weet niet of ik nog meer informatie moet door geven, anders hoor ik het graag.

Hoi,

Kan het haast niet geloven maar met ventilator bedoel je alleen de ventilator of ook de koeler zelf als je dat los hebt gehad heb je er weer koelpasta tussen gedaan na eerst schoongemaakt te hebben.

Ps zou hem niet te lang aan laten .

Laatst bewerkt:
Ik heb alleen de ventilator zelf los gehaald, ik ben hier niet zo in thuis dus ben niet verder gegaan. Maar ik zou nog kunnen kijken naar de koeler, Je bedoelt hiermee het koperen gedeelte??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan