Laptop - Wow

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loraine

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2007
Ik ben van plan het spel World of Warcraft te gaan spelen, alleen weet vrijwel zeker dat mijn laptop dat niet gaat trekken.
Ik heb een Acer Aspire 3680, die loopt op Vista (home basic), 502 MB werkgeheugen.

Is bijvoorbeeld het uitbreiden van mij werkgeheugen (naar 2 gig.) aan te raden? Of heb ik dan nog een grote kans
dat het niet gaat werken op mijn laptop? Of zijn er andere opties?

En zijn er andere dingen waar ik rekening mee moet houden, video & geluidskaart bijvoorbeeld?

Of heb ik gewoon pech en zal dit spel nooit gaan werken op mijn laptop?

Als er meer info nodig is, hoor ik het wel! Alvast bedankt voor de hulp :)

Als jij inderdaad een intel gma videokaart hebt (heb de specificaties er even bij gezocht) dan houdt het bij voorbaat al op.

En dat is bij een laptop niet aan te passen.

Maar, doe met de laptop hier: www.canirunit.com eens de test en plaats de volledige uitslag hier. Weten we het meteen zeker.

Laatst bewerkt:
Hoi

denk niet dat alleen je geheugen uitbreiden zin heeft.

Je zit nog met een matige processor en videochip(940gml)

EdIT: lita112 :-)

Laatst bewerkt:
Oke, bedankt!

Was er al bang voor. Dat wordt gewoon nog even wachten & doorsparen voor een goede PC dus :)

Die test gaat niet helemaal goed.. Hij blijft steken bij 'analyzing computer.'

gwn op f5 drukken tot dat de test werkt werkt bij mij ook altijd.

Dat heb ik wel 10x gedaan, maar het bleef hetzelfde.
Nu niet op mijn laptop, maar zal het morgen nog eens proberen.

Dan zal daar het probleem zitten.. Zag al zoiets staan, maar ik kreeg geen melding om iets te installeren.
Heb voor zover ik weet geen pop-upblockers ofzo aanstaan, dus ik dacht dat het zo wel goed was.

Zit nu op een andere PC, en hier doet ie het wel gewoon. Zal het op mijn laptop eens met een andere browser proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan